חיזוק משמעותי: אבינועם שושן הצטרף לקואליציה

חבר מועצת העיר אבינועם שושן, חזר בו מהחלטתו להתפטר ממועצת העיר, והחליט לשלב זרועות עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לטובת העשייה העירונית

הקואליציה העירונית זכתה לחיזוק משמעותי, ולעומת זאת האופוזיציה ספגה מכה אנושה, עם ההחלטה של חבר מועצת העיר אבינועם שושן, להצטרף לקואליציה של ד"ר לסרי.

עם קבלת ההודעה בראשית שבוע שעבר, על התפטרותו של חבר מועצת העיר אבינועם שושן, התקשר אליו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לשיחת הבהרת נסיבות ההתפטרות, וביקש ממנו להשהות את החלטתו עד לשובו של ראש העיר מחופשתו הפרטית מחו"ל, ולקיום פגישה בעניין.

ביום שישי נפגשו ראש העיר ד"ר לסרי, יו"ר הקואליציה עו"ד גבי כנפו ושושן לשיחה, בעקבותיה חזר בו סופית שושן מכוונתו להתפטר ואף הצטרף לקואליציה העירונית במטרה להשפיע ולקחת חלק בעשייה העירונית.

לבקשת ראש העיר , לקח על עצמו שושן את הטיפול בנושא הנוער החרדי בסיכון ואת הטיפול בקשרי ממשל. ראש העיר וסגניו בירכו על ההצטרפות ועל הרחבת הקואליציה ואיחלו לשושן הצלחה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך