ראש הממשלה יגיע היום לאשדוד: "נבנה בדיונה דירות במחיר של 800 אלף ש"ח"

לאחר שהארגונים הירוקים הסירו את ההתנגדות שלהם, ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע היום (שני) לאשדוד בביקור פתע שתוכנן תוך 24 שעות, ויכריז על הקמה מיידית של 10 אלף יחידות דיור בדיונה הגדולה. נתניהו מתחייב שתוך 20 חודשים "רובע הדיונה" ייחנך, והמדינה תפעל שמחיר דירה יעמוד על 800 אלף שקל

בשורה ענקית לתושבי אשדוד: ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע היום (שני) בשעות אחר הצהריים לדיונה הגדולה, ויבשר על הקמת "רובע הדיונה", לאחר שהארגונים הירוקים הסירו בצעד מפתיע את ההתנגדות שלהם לבנייה בדיונה שהייתה מוכרזת עד היום כשמורת טבע. בתמורה, ראש הממשלה העמיד שטחים ירוקים גדולים שהיו אמורים לעבור הליך של בנייה, לטובת שימור האזורים האחרים והפיכתם לריאה ירוקה במרכז הארץ.

בנין בהקמה באשדוד

נתניהו שקד על המהלך הזה במשך חודשים ארוכים מאחורי הקלעים, ורק בודדים היו שותפים למהלך זה, ביניהם כמובן ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. הכוונה היא להקים תוך פחות משנתיים 10 אלף יחידות בלב הדיונה, כולל בתי ספר, גני ילדים ופארקים. המדינה תמכור את הקרקע במחיר סמלי, כדי שמחיר דירה בת 4 חדרים תהיה כ-800 אלף שקל בלבד.

נתניהו בישר על ההחלטה המשמחת להנהגת העיר, והודיע כי הוא מגיע לגזור את הסרט של הרובע החדש באופן מיידי. על מועד האירוע החגיגי, כולל פרטים נוספים על הרובע החדש שיוקם בקרוב מאוד, נפרסם בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך