האלופה מתחילה בשני את הההגנה האחרונה על התואר

מכבי בן בנות אשדוד, תארח במשחק הראשון באולמה (17.00, הקריה) את מחזיקת הגביע הטרייה, אליצור נווה דוד רמלה, בגמר שהינו הקלאסיקו של כדורסל הנשים בישראל.
האלופה מתחילה בשני את הההגנה האחרונה על התואר
הרבה תלוי בה. אדאמס. (צילום: ספי מגריזו, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

סדרת גמר הפלייאוף, של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, תיפתח מחר בערב (שני, שידור ישיר בחמש פלוס) בהשתתפות שתי הגדולות של כדורסל הנשים הישראלי. האלופה ומחזיקת הגביע מאשתקד, מכבי בן בנות אשדוד, תארח במשחק הראשון באולמה את מחזיקת הגביע הטרייה, אליצור נווה דוד רמלה, בגמר שהינו הקלאסיקו של כדורסל הנשים בישראל.

הקבוצה של המאמן גלעד כץ, מתייצבת לסדרת הגמר, שתוכרע בשיטת הטוב מחמישה משחקים, ללא טורי ויויאנס הפצועה ותפגוש את הקבוצה של המאמן אלי רבי, שחזרה לכושר הטוב שאפיין אותה עם סיום הליגה הסדירה.

אשדוד ורמלה נפגשו העונה 3 פעמים במסגרת הליגה הסדירה והבית העליון ובכל המפגשים ניצחה הקבוצה האורחת.  רמלה ניצחה את אשדוד 61:69 במשחק חוץ, במחזור ה-5. אשדוד ניצחה 75:80 במשחק חוץ, במחזור ה-14, אך המשחק בעל המשמעות הגדולה ביותר, עד כה, בין הקבוצות נערך במסגרת הבית העליון בו ניצחה אשדוד 73:92 במשחק חוץ, במשחק בו קלעה טורי ויויאנס 28 נקודות לאשדוד.

אם נשווה בין הממוצעים של השחקניות המובילות בסיכום 3 משחקי חצי גמר הפלייאוף נראה כי באשדוד שומרת דניאל אדאמס על ממוצע של 26.7 נקודות למשחק בתוספת 9.7 ריבאונדים והאחוזים שלה מקו העונשין עומדים על 90.9%. צ'לסי הופקינס משלימה אותה עם 12.7 נקודות למשחק בתוספת 10.7 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים. מי שפורחת בימים אלה באשדוד היא אליסה בארון הקולעת 12 נקודות בממוצע למשחק לצד 4.7 ריבאונדים והאחוזים שלה מעבר לקשת עומדים על 46.7%. לצידה בולטת שי דורון עם 11 נקודות בממוצע לצד 4.3 אסיסטים. עוד שתי שחקניות שזוכות לדקות משמעותיות באשדוד הן אנט סנואו עם 5 נקודות למשחק ו-3 ריבאונדים וירדן גוט, שהצטרפה לרוטציה, בהעדרה של ויויאנס, עם 3.7 נקודות בממוצע.

ובקבוצה של רמלה, מובילה את שורת הסטטיסטיקה בסיכום חצי גמר הפלייאוף, טיפאני מיטצ'ל עם 25 נקודות, 7 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים ועם 96.2% מקו העונשין. אליסון הייטאוור מוסיפה 18.7 נקודות למשחק, 4.7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים וג'יימי נארד 12 נקודות ו-11.7 ריבאונדים בתוספת 3.3 אסיסטים.

עוד בולטות בסגל דניאל דיאמנט עם 4.7 נקודות ו-7.7 ריבואנדים לצד 2 אסיסטים, אלכס כהן עם 4.3 נקודות וריבאונדים בממוצע למשחק, שירן צעירי עם 2.3 נקודות ו-1 אסיסט ודניאל רבר עם 1 נקודה ו-4.3 ריבאונדים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך