צמידי טניס- האופנה החדשה

עולם התכשיטים לא מפסיק להפתיע ולרגש בשלל דגמים ועיצובים המשדרגים את המראה. חובבות התכשיטים לא יוותרו על הטרנד הלוהט של צמידי טניס יוקרתיים שקוצרים מחמאות רבות. מהם צמידים אלה? איך לבחור את הצמיד האולטימטיבי? וכיצד לשלב אותו בהופעה הכוללת. כל הסודות מאחורי הצמיד לפניכן וכן, הקשר שלו לטניס הוא מקרי בהחלט.

הצמיד שכיכב במגרש הטניס

נתחיל במקור השם צמידי טניס למי שחוששת שנדרש ממנה לכבוש את המגרש כדי לענוד את האוצר. הכל התחיל בשחקנית הטניס אמריקאית "כריס אוורט", שענדה צמיד יהלומים שעוצב על ידי "ג'ורג' בדווי". במהלך משחק הטניס, אליפות ארה"ב הפתוחה, סוגר הצמיד של אוורט התנתק והצמיד נפל והלך לאיבוד. אוורט ביקשה להשהות את המשחק עד שצמיד היהלומים יימצא וכך למעשה מיתגה את הפריט לעד. הוא כמובן היה קיים הרבה קודם אבל לא כינו אותו צמיד טניס.
כאשר מדברים על צמידים אלו מתכוונים לצמידים בסגנון קלאסי בעלי יהלומים המקשטים את הצמיד לכל אורך בצורה סימטרית כאשר בעבר היהלומים היו מחוברים זה לזה בצפיפות ואילו כעת אפשר ליהנות משלל ווריאציות של צמידי טניס מחומרים שונים בשילוב יצירתי של יהלומים. היתרון הבולט של הזמן ומה שנלמד מהסיפור המיתולוגי של השחקנית הוא שכיום הצמידים מאובטחים באזרם בעל סגירה כפולה המבטיח שלא ישתחררו מפרק כף היד, אפילו תוך כדי תנועה נמרצת ואולי זו גם הסיבה ששחקניות טניס רבות עונדות אותו במהלך משחקים וכבר לא חוששות לשלומו.

זהב, יהלומים ואיך עונדים?


נבחרת צמידי הטניס מגיעה בשלל עיצובים דקורטיביים כאשר ככל שהדגם משובץ ביותר יהלומים והינו בעל כמות גבוהה יותר של קרט זהב, כך הוא יהיה יקר יותר. אבל יש עוד מרכיבים המשביחים כל דגם ומשדרגים אותו כמו למשל, כאשר עבודת החוליות נעשית בצורה מקצועית ומדויקת, רמת ניקיון גבוהה וליטוש היהלום שמשיג תוצאה של ניצוץ מרהיב ביופיו. היות ומדובר בתכשיט יהלום שילווה אותך לאורך זמן, חשוב לבחור צמיד המגיע עם תעודה מקורית של ""DGI הכוללת את מפרט האיכות של היהלומים המעטרים אותו.
חשוב לוודא שהצמיד אינו הדוק מדי ולא רופף מדי, כאשר בדיקת ההתאמה נעשית כשניתן להשחיל אצבע בין הצמיד לפרק כף היד. בעלות ידיים ימניות נוהגות לענוד את הצמיד על פרק כף יד שמאל ובעלות ידיים שמאליות על השנייה, כדי לשמור על הצמיד בצורה המקסימלית. כמו כל צמיד יהלום, גם את דגמי הטניס חשוב לנקות בטיפול תקופתי אצל צורפים המתמחים בניקוי יהלומים.

אילו צמידי טניס תגלי בקולקציות הנוכחות?

הקולקציות מרשימות ומתחדשות כאשר יש אפשרות לבחור את סוג הזהב של הצמיד – לבן או צהוב וכן כמה קראט – 9, 14 או18. אפשר למצוא צמידי טניס עם שורה אחת של יהלומים ושתי שורות יהלומים בשני קווים מקבילים ויש גם צמידים בעלי שלוש שורות של יהלומים. ישנם צמידים בסגנון אובאלי, אחרים המציגים את היהלומים בדוגמת "שיניים" המתחלפות כמו צמידי ארבע ושמונה שיניים. כמו כן, צמידים עם מרווחים בעלי מראה אוורירי, פרחוניים וצמידים טרנדיים במראה עתיק.

לסיכום, אין ספק שצמידי טניס מהווים מתנה נהדרת לעצמכם או למי שאוהבים כאשר יש חשיבות רבה מהיכן קונים. הקפידו על חברת תכשיטים מובילה או חברה המתמחה בזהב, מתכות יקרות ויהלומים המציעה מגוון דגמים לפי בחירה, כמו כן תנאי רכישה נוחים ותעודת אחריות. בדקו כיצד אפשר להתאים את הצמיד לגודל פרק כף היד בקלות המרבית ואם אפשר להזמין כל צמיד לפי סוג המתכת והקראט ובחרו צמיד בסגנון המועדף.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך