הבוקר: פצוע בינוני בתאונה קשה בה התהפך רכב ליד הנמל

המדובר בתאונת עם רכב הפוך ולכוד, כבן 35, בתוך הרכב. לוחמי האש פעלו וחילצו את הלכוד תחת תנאי מזג האוויר הקשה והעבירו את הפצוע להמשך טיפול כוחות ההצלה.
הבוקר: פצוע בינוני בתאונה קשה בה התהפך רכב ליד הנמל
הרכב המעורב (צילומים: דוברות כבאות והצלה)

תאונה קשה הבוקר בעיר לא מעט גם בגלל תנאי מזג האוויר. רכב שנסע באזור צומת הנמל התהפך בצורה כזו שהנהג, כבן 35, היה זקוק לחילוץ. הוא הופנה בדחיפות במצב בינוני לביה"ח.

לוחמי האש מחלצים את הנהג.

מדוברת כבאות והצלה לישראל תחנת אשדוד נמסר: "צוותים יצאו לתאונת דרכים עם חשש ללכודים בצומת הנמל. כאשר הגיעו למקום הבחינו בתאונת עם רכב הפוך ולכוד בתוך הרכב שמצבו בינוני עד קשה .לוחמי האש פעלו וחילצו את הלכוד תחת תנאי מזג האוויר הקשה. בסיום החילוץ לוחמי האש העבירו את הפצוע להמשך טיפול כוחות ההצלה".

לכוד במצב בינוני.

מדוברות איחוד הצלה מחוז דרום נמסר: נהג רכב כבן 35 שנפצע בינוני טופל ע"י חובשים באיחוד הצלה סניף אשדוד בתאונה שאירעה לפנות בוקר בכביש 7 בסמוך לצומת הנמל.

יחיאל כהן ראש סניף איחוד הצלה באשדוד מסר: "הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים וצוותי כיבוי. מדובר ברכב שהתהפך על צדו וצוותי הכיבוי חילצו את נהג הרכב שסובל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירת האירוע הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך