בני גנץ באשדוד: "אשדוד היא כמו ישראל בקטן – כולם צריכים ללמוד ממנה"

10 ימים לבחירות הארציות וגם יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ הגיע למלון לאונרדו פלאז'ה באשדוד לשאת נאום למאות מתומכיו שטרחו להגיע, יחד איתו הגיעו חברי כנסת רבים ומעומדים מטעם מפלגתו
בני גנץ
קרדיט שריה דיאמנט

‏יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ מקיים הערב כנס מיוחד במלון לאונרגו פלאז'ה בעיר אשדוד: "אשדוד הוקמה ב-56' היא סיפור ישראלי ממש. מייצגת את המגוון הישראלי יש בה דתיים, חילונים, עולים וותיקים. הגיעו לפה אנשים מתוך עשרות מקומות בעולם, אשדוד היא כמו ישראל בקטן. היא ממחישה לנו משהו קריטי – כמה חשובה האחדות וכמה צריך להיזהר מהפילוג".

המועמד לראשות הממשלה הוסיף "בניגוד לפוליטיקאים אחרים אני מאמין שאפשר לחיות ביחד ולסדר את הקשר. אנו מסמנים לעצמנו לעבוד על החיבור הגדול בין האנשים – זה לא רק ביטחון וכלכלה. כמה שצריך לשמור על הכבוד של אנשי הביטחון שלנו – כשאנחנו פוגעים באנשי הביטחון אנחנו פוגעים במדינה".

הרמטכ"ל לשעבר ‏בני גנץ הוסיף ואמר "מדינת ישראל צריכה להחזיר את ההרתעה. בצוק איתן הייתה הפעלת כוח אדירה, שבקצה שלה היה שקט. לא מעניין אותי כמה שוטרים שמו החמאס – אנחנו לא נשלם להם פרוטקשן. אם הדבר הזה יחזור על עצמו אנו נגדיל חיסולים סיכולים והפעלת כוח עד שנביא שקט מוחלט, ולא נבזבז את הזמן".

‏יו"ר כחול לבן סיים ואמר "אנחנו נקפיד שלא יגיע נשק אסטרטגי למדינות שכנות. אני מקווה שהשלום יימשך עם מצרים ומאוד גאה שהמשימה הראשונה שלי בתור חייל היתה לאבטח את סאדאת. אנו לא יכולים להסכים לדברים כפי שקרו בפרשת הצוללות. זה קורה כי 13 שנים עם אותו שלטון זה לא סביר".

צילום תמונה: דוברות מפלגת כחול לבן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך