עוד נשימה. מ.ס אשדוד גברה 2:3 קרית-שמונה והשאירה סיכוי לשרוד

במשחק של מהפכים ניצחה מ.ס אשדוד את קרית-שמונה 2:3. אשדוד נעזרה בהחלטה של השופט לייבה בפנדל מעורר מחלוקת, לחזור לשיוויון 2:2 וכבשה שער ניצחון של דין דוד בדקה ה-88. היא רחוקה 5 נקודות מהקו האדום. עוד לא נגמרה העונה.
עוד נשימה. מ.ס אשדוד גברה 2:3 קרית-שמונה והשאירה סיכוי לשרוד
דןד חוגג את השער. (צילום: טוטו פוטו)

זו הייתה הזדמנות אחרונה. כולם ידעו. מ.ס אשדוד ידעה מראשון השחקנים עד אחרון האפסנאים, מול קרית-שמונה אפשר רק לנצח, או לנצח, או במקרה הכי גרוע, לנצח. כל תוצאה אחרת הייתה גומרת עונה. זה נגמר בדיוק כמו שהיה צריך 2:3 סופר חשוב על קרית-שמונה. אשדוד רחקוה ממנה 5 נקודות, הליגה נפתחה מחדש ויש עוד נשימה אחת לפחות עד למחזור הבא, מול רעננה. הכל פתוח.

ואיזה משחק היה לנו. יתרון של אשדוד, מהפך של קרית-שמוןנה, אשדוד חזרה עוד במחצית הראשונה עם פנדל מעורר מחלוקת שקיבלה וסיימה בשער ניצחון 2 דקות לסיום המשחק. מותחן. כמו שהזדמנות אחרונה צריכה להיות.

עידן לייבה. פנדל שהחזיר את אשדוד. (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד פתחה מצוין עם שער בכורה של שגיב יחזקאל אחרי טעות (15) קשה בהגנת קרית-שמונה. אבל אשדוד החזירה בטעות משלה ואפשרה לעדן שמיר (26) לחזור ל-1:1. עברו 2 דקות והלפם באשדוד. מהפך. ריאן בבעיטה מדהימה לחיבורים קבע 1:2. נגמר הסיפור.

ממש לא. אשדוד השוותה ל-2:2: עידן לייבה שופט המשחק קיבל את האיתות מהקוון שלו (38) וקבע פנדל כשאיסמעיל ריאן הרחיק את הכדור מרגלו של שגיב יחזקאל ללא מגע. מעורר מחלוקת. רועי גורדנה לא חיכה לראות הילוך חוזר ודייק מהפנדל 2:2.

חוגגים את השער של יחזקאל. (צילום: טוטו פוטו)

המחצית השנייה נראתה אנמית לעומת קצב המחצית הראשונה. שתי הקבוצות פתחו בכדי לכבוש, אבל ככל שהזמן עבר, נראה כי נרגעו. אבל זה הגיע. 2 דקות לסיום, יובל שפונגין הגביה ודין דוד שעלה מהספסל כבש אולי את השער הכי חשוב שלו בקריירה 2:3, לאשדוד ועוד הזדמנות לנשום לפחות עוד שבוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך