עוביידה חטאב נשפט ל-15 חודשים בפועל

בית המשפט העליון החליט לקבל את הערעור של המדינה בנוגע לתאונת ה'פגע וברח' בה היה מעורב. אבי בוחבוט אמר לקראת המשחק מול ק"ש: "ברור לנו שאם אנו רוצים לשמור על איזשהו סיכוי להישאר בליגה אנחנו חייבים לנצח מחר".
עוביידה חטאב נשפט ל-15 חודשים בפועל
בלם מ.ס אשדוד עוביידה חטאב, נשפט על פי פרסומים לחמישה עשר חודשים בפועל, כאשר בית המשפט העליון קיבל את עירעור המדינה בנוגע לתאונת פגע וברח בה היה מעורב בעבר. על פי הפרסומים ראשי הקבוצה לא עודכנו על ידי השחקן.

מהקבוצה נמסר: "בעניין חטאב עוביידה, דבריו של עורך הדין אביגדור פלדמן: "פסק הדין עושה עוול חמור לעוביידה וקובע תקדים מסוכן המנוגד להנחיות משטרת ישראל בכל הנוגע להתנהגות לאחר תאונה. אנו נעשה הכל כדי לבטל את פסק הדין המסוכן הזה, נבקש חוות דעת נוספות של מומחים ואני מאמין שההחלטה תתהפך. בכל מקרה נבקש עיכוב ביצוע של העונש עד לסיום ההליך. עצוב מאד שארבע וחצי שנים אחרי התאונה, כשעוביידה עבר תהליך שיקום, החזיר את החיים שלו למסלולם וקיבל רק שבחים משירותי המבחן, שולחים אותו עכשיו אל מאחורי סורג ובריח ואני אעשה הכל בשביל למנוע זאת".

בשבת תארח הקבוצה למשחק ההזדמנות האחרונה את קרית שמונה ( 18:00 אצטדיון הי"א) המאמן משה אוחיון החליט באימון ביום ה' לפזר את האימון לפני סיומו בטענה כי איננו מרוצה ובכדי להעביר מסר שמדובר מבחינתו ומבחינת הקבוצה במשחק שממנו אין לחזור.
אבי בוחבוט אמר לקראת המשחק מול ק"ש: "ברור לנו שאם אנו רוצים לשמור על איזשהו סיכוי להישאר בליגה אנחנו חייבים לנצח מחר. האווירה בימים האחרונים טובה מאד, החבר'ה רוצים ונחושים לנצח, כי כל תוצאה אחרת עשויה לחרוץ את גורל הקבוצה. נכון שאנחנו כבר לא תלויים בעצמנו, אבל קודם כל נצטרך לנצח ואח"כ להסתכל על יתר הקבוצות. כל עוד יש סיכוי לעשות את זה, אנחנו נעשה הכל כדי להמשיך ולהילחם על מקומנו בליגת העל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך