בצורה הכי חלקה לגמר סל

מכבי בן בנות אשדוד, אלופת המדינה עלתה לגמר סל לאחר ניצחון 76:87 על מכבי רמת חן ו-0:3 בסדרת חצי הגמר סל. אשדוד תפגוש בגמר סל את רמלה שניצחה אף היא 0:3 חלק את חולון.
בצורה הכי חלקה לגמר סל
צ'לסי הופקינס, ממצטיינות המשחק (צילום: אודי ציטיאט)

רמת חן התקרבה ברבע האחרון לאשדוד. זה כבר ירד ל-4 נקודות הפרש. זה נראה כאילו היא חוזרת למשחק, אבל רק נראה, כי מולה שיחקה קבוצה שהגיעה לעמוד במטרה שלה – הגמר סל. מכבי בן בנות אשדוד אלופת המדינה ידעה לחזור ברבע האחרון בזמן ל-14 הפרש ומשם לניצחון 76:87.

מכבי בן בנות אשדוד עלתה לגמר סל, לאחר ניצחון חלק 0:3 על רמת-חן בחצי הגמר סל. היא תפגוש בגמר יריבה חזקה, אליצור רמלה, שגם היא ניצחה 0:3 חלק בסדרת חצי הגמר, את אליצור חולון. בשני תפתח הסדרה ולאשדוד יש את יתרון הביתיות.

אשדוד פתחה מצוין ולאחר שני רבעים היא כבר הובילה 36:50. רמת חן ניסתה לחזור. זה נראה כך ברבע השלישי, אבל רמת חן התקרבה עד 4 ושם שוב נתקלה באשדוד הווינרית שסגרה את המשחק בניצחון גדול. ועוד דבר אחד, לאשדוד יש את דניאל אדאמס וזה פקטור בלתי ניתןלעצירה. אדאמס עם 36 נקודות הייתה המצטיינת יחד עם צ'לסי הופקינס והיא פשוט הייתה גדולה על רמת חן.

גלעד כץ, מאמן אשדוד: "רמלה קבוצה מעולה אני חושב קדימה. הפלייאוף הוא משחק של הראש של האמונה. נמצא את הדרך בשחקניות שלנו לעמוד מולה". דניאל אדמס המצטיינת: "זה היה משחק קשה. זה ניצחון מיוחד. עכשיו הזמן צריכים להיות מוכנים לרמלה. זה היה ניצחון של אופי. הקבוצה הזו עברה הרבה העונה, אבל זה ניצחון גדול. אני משחקת עבור הקבוצה שלי והעיר שלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך