יו"ר הכדוריד על ההישג ההיסטורי: לעלות לחצי הגמר יד זה בסדר"

למרות ההישג של הקבוצה שלאחר 7 שנים בליגת העל בכדוריד, עלתה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הפליאוף, היו"ר קושמרו לא רואה בזה הישג גדול. קושמרו: :אם לא נגיע לגמר יד, זו לא תהיה הצלחה. לא משהו מיוחד".
יו"ר הכדוריד על ההישג ההיסטורי: לעלות לחצי הגמר יד זה בסדר"
קושמרו ומימן והמאמן בוטנקו.

לאחר 7 שנים בליגת העל בכדוריד, עלתה לראשונה בתולדותיה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לחצי גמר הפלייאוף, מה שנקרא "הפיינל פור" בליגת העל בכדוריד. אבל מי ש"מצנן" את ההישג הוא לא פחות מאשר יו"ר הקבוצה, עופר קושמרו.

עופר קושמרו: "לעלות לחצי גמר זה בסדר. זה נחמד. אבל בשביל להתקדם צריך להביא תארים . במה שהשקענו השנה, המטרה זה תארים. צריך לעבור את הפועל ראשון לציון בחצי הגמר יד.  זה מאוד אפשרי. עם הרכב מלא אנחנו יכולים. עם ההרכב שיש לנו היום והרמה של הליגה שאינה גבוהה, אני מציאותי ואני מצפה מהקבוצה שלי להגיע לגמר יד. אם לא נגיע לשם, זו לא תהיה הצלחה. לא משהו מיוחד".

הפועל אשדוד תפגוש בסדרת חצי הגמר את הפועל ראשון לציון, לה יתרון הביתיות בסדרה. חצאי גמר הפלייאוף יחלו ב-22 באפריל, בתום פגרת משחקי נבחרת ישראל מול קוסובו במוקדמות אליפות אירופה, ויתנהלו לראשונה בפורמט של הטוב עד 5 משחקים. יריבה מאוד קשה.

אגב פגרת הנבחרת, הרי שמאמן הנבחרת הוא אולג בוטנקו, מאמנה של הפועל אשדוד. מה שמלמד שבתקופה שהיריבה שלה, הפועל ראשל"צ תתאמן עם מאמנה, תצטרך אשדוד להתאמן עם עוזר המאמן עודד נאמן. קושמרו: נתגבר גם על זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך