תחפושת מקורית לראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן – "הראשון לציון"

תחפושת מיוחדת ומקורית לבש יושב ראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, שלבש את גלימת הראשון לציון ולראשו המצנפת הידועה של הרב הראשי הספרדי, בה קיבל בביתו את הבאים ביום הפורים.
תחפושת מקורית לראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן - "הראשון לציון"
הרב עובדיה דהן עם רבה של גבעתיים הרב פנחס אדרי

במשך כל שעות היום, החל משעות הבוקר, עלו רבים לביתו לשתות יין ולשאת דברי תורה מענינו של יום. הרב דהן, שיצא הדור בלבושו לתפילת מנחה, פגש ברב הראשי לגבעתיים הרב פנחס אדרי, שהביע את התפעלותו מהלבוש המיוחד ובירכו בחביבות רבה בברכת "פורים שמח", כך גם נהגו אחרים שצעדו ברחוב ונתקלו בדמות הרבנית שלרגע במבט ראשון היה נדמה שהרב הראשי לישראל הגיע לאשדוד לכבוד פורים.

בבית הכנסת המרכזי "בית יוסף", התקבל הרב דהן בתשואות כשארשת של שמחה וחיוך נראתה על פני המתפללים, שמיד כיבדוהו שייגש חזן בתפילת המנחה. לאחר התפילה הגיעו שליחי הרבי מחב"ד הרב שניאור גודמן והרב מרדכי מנשה לאופר רב רובע יא', לברך את הרב עובדיה דהן בברכת פורים שמח, תוך כדי שהזכירו את ברכת הרבי על מעלת יום גדול זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך