בארגון "חסדי דוד" רוצים להמשיך את מסורת פסח

ארגון החסד וזיכוי הרבים "חסדי דוד" מחלק כבר שלוש שנים סלי מזון לכבוד הפסח. גם השנה הם רוצים להמשיך את המנהג המבורך, ולכן צריכים את עזרתכם. רונן שם טוב יו"ר הארגון: "כל עזרה תתקבל בברכה ובאהבה". למעוניינים לעזור ניתן ליצור קשר עם רונן: 053-8683559
בארגון "חסדי דוד" רוצים להמשיך את מסורת פסח
רונן שם טוב. הקים את הארגון "חסדי דוד"

"חסדי דוד" הוא ארגון חסד וזיכוי הרבים, שפועל באשדוד למען נזקקים בעיר. המדובר בארגון שגם מפיץ תורה ויהדות בכל הארץ. בכל שנה, בפסח ובראש השנה, דואג הארגון לסלי מזון לנזקקים בעיר. המדובר בסלים עם כמויות גדולות מאוד של מצרכי מזון, בכדי שלא יחסר למי שצריך, בחג הפסח. עתה הוא נערך שוב לחלוקה בפסח הקרוב וצריך עזרה.

יו"ר הארגון הוא רונן שם טוב, ארגון אותו הוא הקים לפני שלוש שנים. הארגון עוזר לנזקקים על בסיס של ארוחה יומית, בשני המבנים שיש לו ברובע ג' וד', אבל לא רק. הארגון עוזר גם במצרכי מזון וכל דבר אחר. עכשיו המטרה היא כאמור חג הספח.

רונן שם טוב: "מי שיכול לסייע גם בהכנת הסלים, גם בכסף או בכל דבר אחר, נקבל זאת באהבה ובברכה. מספר ימים לפני החג אנחנו נתחיל בהכנת סלי המזון ואז נעזר במי שיתנדב. בשנה שעברה הכנו 150 סלי מזון. כמו שנאמר: 'אך טוב וחסד ירדפוני כל ימי חיי'. כולנו שמים יד ומחזקים עוד אחד ועוד אחד. עם ישראל ערבים זה לזה".

רונן מוסיף: "לצערי הרב יש הרבה משפחות שזקוקות לנו, שצריכות את העזרה. אנחנו משתדלים לתת מענה לכל משפחה". למי שמעוניין לעזור, ניתן ליצור קשר עם רונן: 053-8683559.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך