הכנתם את המחוגים? היום בלילה מזיזים את השעון שעה קדימה

ביום שישי בשעה 2:00 לפנות בוקר יוזזו קדימה המחוגים לשעה 3:00. שעון קיץ 2019 יהיה בתוקף עד 27 באוקטובר. ברוב הטלפונים השעה תתעדכן אוטומטית, אך ליתר ביטחון ניתן להפעיל עדכון שעה ידני
שעון קיץ

אשדוד יחד עם כל מדינת ישראל תעבור בלילה שבין יום חמישי לשישי לשעון קיץ. בשעה 2:00 בלילה יוזזו המחוגים שעה אחת קדימה לשעה 3:00. שעון הקיץ יהיה בתוקף עד 27 באוקטובר.

ב-2013 אישרה הכנסת את הארכת שעון הקיץ והתאמתו לאירופה. שעון הקיץ חל מיום שישי שלפני יום ראשון האחרון של חודש מארס ועד יום ראשון האחרון של חודש אוקטובר. בהתאם לחוק קביעת הזמן, שעון הקיץ השנה, יחל אור ליום שישי כ"ב באדר ב' תשע"ט, 29.3.2019. שעון הקיץ יסתיים במוצאי שבת, כ"ח תשרי תש"פ, 27.10.19.

*שר הפנים, אריה דרעי: "האביב הגיע וביום שישי הקרוב נעבור לשעון הקיץ. כולנו נהנה משעת אור נוספת שתסייע לכלכלה, תביא לחיסכון גדול באנרגיה וכלל הציבור יהנה מכך. קיץ מהנה ומוצלח״

כך יש לכוון את השעון בסמארטפון

בעלי טלפונים סלולריים שלא מכוונים על "זמן רשת אוטומטי" או משתמשים שאינם בוטחים במנגנון העדכון האוטומטי יכולים לעדכן את השעה במכשיריהם באופן ידני. גם לאחר המעבר להגדרה ידנית, תמיד ניתן להשיב את המכשיר הנייד למצב סנכרון אוטומטי של התאריך והשעה.

אנדרואיד

תפריטי האנדרואיד משתנים בין דגם לדגם, אך על פי רוב הגדרות השעה יימצאו בתפריט ההגדרות הכללי של המכשיר או בתוך הגדרות השעון.

בתפריט ההגדרות (Settings) יש ללחוץ על "תאריך ושעה" (Date & Time). כעת יש לבטל את האפשרות של תאריך ושעה אוטומטיים (Automatic date and time). לאחר מכן יש לבחור את אזור הזמן המתאים (Time Zone) – ירושלים – ולכוון ידנית את השעה והתאריך.

אייפון

בתפריט ההגדרות (Settings) יש ללחוץ על "כללי" (General). יש לבחור ב"תאריך ושעה" (Date & Time) ולבטל את האפשרות של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically). כעת יש ללחוץ על אזור הזמן המתאים ולכוון את השעון ידנית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך