מהיום אמרו: "קרית-צילקר"

ביום הולדתו ה-86 זכה ראש העיר לשעבר, צבי צילקר לכבוד לו הוא ראוי. הוסר הלוט מעל השלט לקריה שנושאת את שמו. ראש העיר ד"ר לסרי: "הייתה לי תמיד הערכה עמוקה לראש העיר אשדוד בדימוס, אינג' צבי צילקר. על מנהיגותו המאחדת, על המסירות ועל היסודות הטובים שהניח לעיר".
צילקר ולסרי
צילום: רונן נג'אתי

תתרגלו לזה. מהיום אמרו "קרית-צילקר". העיר אשדוד עושה הרבה כבוד לאחד מראיש העיר שלה והאנשים הובלטים בעיצובה, צבי צילקר. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי חנך את הקריה. הטקס נערך ביום הולתו ה-86 של צבי צילקר.

ד"ר לסרי: "למרות המחלוקות, המשברים והתחרות הפוליטית שידענו, הייתה לי תמיד הערכה עמוקה לראש העיר אשדוד בדימוס, אינג' צבי צילקר. על מנהיגותו המאחדת, על המסירות, על היסודות הטובים שהניח לעיר.עם השנים למדנו לחזור לפרגן אחד לשני, כמו בתקופה שבה התחלנו כשותפים פוליטיים.

אז מהערב, כאמור תכירו את "קרית צילקר", שנחנכה בטקס מרגש יחד עם חתן השמחה שנראה צעיר ונמרץ יותר מכולנו. מזל טוב צבי צילקר. מזל טוב אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך