האלופה צריכה ניצחון אחד לגמר סל

סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יתחדשו מחר, יום חמישי, (שעה ראשית 19:00), כאשר האלופה מכבי בן בנות אשדוד רחוקה ניצחון אחד בלבד מסדרת גמר הפלייאוף. טורי ויויאנס מאשדוד שגמרה את העונה, תחסר.
האלופה צריכה ניצחון אחד לגמר סל
נעמה שפיר מרמת חן ואליסה בארון מאשדוד.

הקבוצה של גלעד כץ זקוקה לניצחון נוסף  על רמת חן (19:10, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס,  0:2 לאשדוד בסדרה) כדי להעפיל לסדרת הגמר ועל פי הכושר הנוכחי של דניאל אדאמס, שי דורון, אליסה בארון, צ'לסי הופקינס ואנט סנואו נראה שהמטרה קרובה מתמיד. יחד עם זאת באשדוד מוטרדים מהעובדה שיאלצו להמשיך ולשחק ללא טורי ויויאנס, ביום שני, במשחק השני מול רמת חן, ולמעשה סיימה את העונה, לאחר שקרעה את הרצועה הצולבת.

השורה הסטטיסטית של ויויאנס מציגה כי במהלך העונה הסדירה היא קלעה 19.2 נקודות בממוצע למשחק והורידה 7.7 ריבאונדים. הקבוצה של שירה העליון זקוקה להמון אנרגיות כדי לבצע מהפך. במשחק השני בסדרה, בו היא הפסידה 72:57, היא סבלה מנחיתות בנקודות שהשיגו שחקניות החמישייה (54 לרמת חן/בליך לעומת 66 של אשדוד), בנחיתות בנקודות מהספסל (3 לעומת 6) ובנקודות מהזדמנות שנייה (13 לעומת 20).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך