אל תאמינו להכפשות השמאל – זה מה שבאמת אמרה מירי רגב על תושבי הדרום

הכפשה מכוערת של גורמי שמאל כלפי השרה רגב ע"י סרטון ערוך בו הם מציגים את השרה כאילו היא נגד תושבי הדרום, גררה תגובה הולמת מטעם מפלגתה שדאגה לפרסם את הסרטון המקורי בו השרה רגב דיברה על ההתקפה העוצמתית של צה"ל כלפי החמאס בעקבות הירי לאשקלון
אל תאמינו להכפשות השמאל - זה מה שבאמת אמרה מירי רגב על תושבי הדרום

הבוקר התארחה שרת התרבות והספורט מירי רגב באולפן ynet שם היא התייחסה למצב המתוח בדרום הארץ, וירי הרקטות לעבר ישראל, כשהיא מגינה בחריפות את ההתקפה על ערי הדרום ומגבה את ההתקפה הנרחבת של צה"ל בעזה.

לטענת בכיר במפלגת הליכוד "גורמים בשמאל מנסים להכפיש את השרה רגב והוציאו סרטון ערוך מהראיון ב- ynet בו הם מוציאים את השרה רגב כמי שמנסה לדבר בזלזול על תושבי אשקלון, אך בלשכתה של השרה לא ויתרו והפיצו את הסרטון המלא, בו ניצפת רגב עונה בחריפות להתקפות החמאס על ישראל, בין אם הוא בוצע לעבר אשקלון או לעבר השרון".

מצידה של השרה רגב הוציאו הודעה אותה פרסמו בפייסבוק ובה כתבו כי "מסע ההכפשה נגד השרה מירי רגב והניסיון לסכסך אותה עם תושבי הדרום עובר כל גבול. הקליקו על הלינק וצפו מה באמת אמרה השרה רגב בראיון כשהתייחסה על הירי לעבר העיר אשקלון".

הסרטון בו רואים את דבריה המלאים של השרה רגב נגד חמאס

צילום תמונה ראשית: צילום מסך מתוך ynet.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך