החיים יפים עם חיים דרעי

מופע יחיד בלתי אמצעי שכולו הומור חינני ופרוע עם חיים דרעי מצחיקולוג מוסמך
המופע "החיים יפים" בביצועו של היוצר חיים דרעי המתאר את עצמו כ'חלטוריסט ברמה' מגיע למרכז קהילתי 'תקוותנו'(רובע ב').  חיים דרעי יליד שכונת עג'מי ביפו. חי וגדל על הסיפורים של אבא סלומון ז"ל. למד ליצנות ומשחק אצל פיליפ גולייה, לונדון. לימודי פנטומימה אצל פיטה לילי ובביה"ס לקרקס Circus space לונדון. השתלם בסדנאות ליצנות ככלי טיפולי ב-Big apple circus ניו-יורק. "החיים יפים" הוא מופע  יחיד, בלתי אמצעית ספונטני ופרוע.. שכולו הומור. במהלך המופע יתקשר האמן עם הקהל ויאיר את המקומות הקטנים והיפים שבחיי היום- יום. חיים היה מעצב גראפי בעל מוניטין במשרד הפרסום קשר-בראל, כאשר נדלק בתוכו הניצוץ של הליצן. את קריירת הליצנות החל במופעי רחוב בארץ ומיד אחר כך נסע לחו"ל על מנת להגשים את חלומו, ללמוד ולהופיע במופעי רחוב ברחבי אירופה.  מאז 1988 כותב מביים ומופיע במסגרות שונות בארץ ובחו"ל: מופעי יחיד, מופע רחוב בתיאטרונטו, פסטיבל תיאטרון בובות חולון, פסטיבל להצגות ילדים ונוער חיפה (זוכה הפסטיבל), פסטיבל ישראל, פסטיבל ההומור בבאר שבע, הצגה בשפה המרוקאית – "אוריקה", הופעות בקרקס בנימינה, "קומדי קפה" בלונדון, אמסטרדם, פריס, ברוז', מרקש ועוד ועוד.  חיים דרעי הוא האיש שיאפשר לכם  להתבונן על חיים ממשיים באמצעות הומור.פרודיה על עולם הקסמים, סיפורים מן החיים, בדיחות, ליצנות ופנטומימה תוך שיתוף (מתחשב…) של הקהל. החום האנושי העולה מן דמות "הצוחקת – בוכה" של חיים, נוגע בקהל ומזכיר לו שאחרי הכול – החיים יפים ! יהיה קורע. אל תחמיצו.
יום שני, 25.3.19 בשעה 20:30,'החיים יפים'- המופע  במסגרת המיזם 'התושב במרכז הקהילתי'-אירועי פנאי במחיר השווה לכל נפש : ב-20  ₪ בלבד.                 
מרכז קהילתי 'תקוותנו'(רובע ב'), רח' המעפילים 21, אשדוד. למידע :08-8523187. 
חיים דרעי -יחצ החיים יפים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך