משכנתא לכיסוי הלוואות- משכנתא מוחקת- כל הסודות

משכנתא לכיסוי הלוואות מטרתה היא לסגור את כל ההלוואות הקיימות בחשבון, כאשר תשלום המשכנתא מחליף את ההלוואות. כלומר משלמים משכנתא יותר גדולה, אבל ללא הלוואות כל שהן. כלומר, נניח שיש משכנתא שמשלמים עליה 2000 שקל בחודש, אז מגדילים את התשלום החודשי ל3500 שקלים בחודש, אבל במקום זה סוגרים את כל ההלוואות הקיימות בחשבון.
פותרים את בעיית החובות דרך הגדלה של משכנתא

אבל הנקודה הכי חשובה היא שבדרך כלל משכנתא לכיסוי הלוואות נותנים ללקוחות שהם מוגדרים בהכרח, לקוחות טובים של הבנק. לקוחות פחות טובים שלח הבנק יתקשו מאוד לקבל אישור למשכנתא לצורך סגירת הלוואות.

הסיבה שאני מסביר את זה כאן בהתחלה, היא כי הרבה מאוד אנשים שפונים אלי לא מצליחים להבין למה לא מאשרים להם משכנתא. ? הסיבה היא פשוט כי הבנק לא חושב שהם לקוחות מספיק טובים. בואו נעבור יחד על כל הדברים ונבין את התמונה.

מה זה לקוחות טובים של הבנק?

לקוחות טובים של הבנק, באים לידי ביטוי למעשה בעיקר בשלושה פרמטרים עיקריים, הנה הפירוט של שלושתם יחד:

בעיות BDI– אם אתם לא יודעים מה זה בעיות  BDI אז אפילו יותר טוב, זה רק אומר עליכם דברים יותר טובים. הכוונה היא למצב שבו יש לכם הלוואות שלא משולמות, צ'קים חוזרים או בעיות אחרות שנרשמות במאגר המידע של הבנקים. אם קיים הרישום הה אצלכם, הסיכוי לקבל משכנתא לפירעון חובות הולך ויורד.

התנהלות משכנתא קיימת– הנקודה החשובה אולי מכולן היא התנהלות משכנתא הראשונה. הכוונה היא כמובן לאנשים שכבר יש להם משכנתא ראשונה ורוצים לקחת משכנתא נוספת לצורך סגירת הלוואות. הכוונה היא מאוד פשוטה, אם היו לכם בעיות עם תשלומי המשכנתא שלכם, הסיכוי לקבל משכנתא נוספת לסגירת הלוואות הוא נמוך מאוד.

הסיבה היא מאוד פשוטה, אם אתם מתקשים לשלם את המשכנתא הראשונה ויש בעיות עם התשלומים, למה שהבנקים ירצו לתת לכם משכנתא נוספת?

התנהלות חשבון עובר ושב– כבר אמרתי שנותנים משכנתא לסגירת הלוואות ללקוחות טובים. אחד המדדים לכך, הוא ניהול חשבון עובר ושב. הכוונה היא לדברים די פשוטים, האם אתם מצליחים להתנהל בתוך מסגרת האשראי שלכם, האם אתם עומדים בתשלומי הלוואות, האם יש דברים שלא משולמים? הדברים האלו הם פרמטרים שיכולים להראות לבנק שאתם אכן לקוחות טובים.

להיעזר ביועץ מומחה:

עכשיו אולי זה הזמן להציג את עצמי. שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות לאנשים שהבנקים מקשים עליהם בקבלת המשכנתא. אני לא אוהב להיות האדם שאומר לאנשים להיעזר ביועץ משכנתאות, כי זה לא תמיד הכרחי.

אם אתם לקוחות מעולים בבנק שלכם, אז ככל הנראה אתם לא צריכים יועץ משכנתאות כי אתם יכולים להסתדר לבד. אם אתם לקוחות אפילו מעט פחות ממעולים, אם יש לכם בעיות של BDI או כל בעיה אחרת, אני ממליץ בחום גדול להיעזר ביועץ מומחה, כי המשכנתאות האלו הן קשות להשגה והבנקים לא ממש אוהבים לתת כסף לפירעון חובות לאנשים שהם לקוחות פחות ממעולים.

כתובת לכל שקל:

חשוב לדבר על הנקודה הזו, חוקי הלבנת הון החדשים דורשים מהבנקים לקבל הסבר והוכחה מדויקת לאן בדיוק הולך הכסף שלוקחים. כלומר אם אתם מבקשים סכום של 300 אלף שקלים, צריך להראות לבנקים בדיוק מה עושים עם הכסף הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך