עמיר פרץ באשדוד: "ממ"ד לכל אזרח"

שר הביטחון לשעבר, ח”כ עמיר פרץ, המשמש כיו”ר ועדת המשנה למוכנות העורף ביקר באשדוד. פרץ: " מערכת כיפת ברזל מיירטת את מרבית הרקטות באחוזי הצלחה גבוהים מאוד, אך זו אינה הגנה של מאה אחוז".
עמיר פרץ באשדוד: "ממ"ד לכל אזרח"
פרץ באשדוד.

שר הביטחון לשעבר, ח”כ עמיר פרץ, המשמש כיו”ר ועדת המשנה למוכנות העורף ביקר באשדוד ואשקלון והודיע כי הוא מתכוון לעשות כל מאמץ להעביר את הצעת חוק ממ”ד לכל אזרח מייד עם תחילת עבודתה של הכנסת ה-20.

פרץ ביקר בחמ”ל העירוני באשדוד ואשקלון יחד עם ראשי העיר יחיאל לסרי ותומר גלאם, ונפגש עם אנשי פיקוד העורף ובעלי תפקידים בעירייה שאמונים על התנהלות העיר בשעת חירום.

“באשדוד 10,000 בתי אב אינם ממוגנים מתוך 60,000. באשקלון – 15,000 מתוך 48,000. מערכת כיפת ברזל מיירטת את מרבית הרקטות באחוזי הצלחה גבוהים מאוד, אך זו אינה הגנה של מאה אחוז ושתי הערים כבר למודות סבבי לחימה ופגיעות ישירות שעלו בחיי אדם.

מבחן ההגנה על העורף הוא באיזו מידה יכולים האזרחים להמשיך בשגרה גם בזמן של מתיחות והסלמה ביטחונית. הצעת החוק עליה חתומים חברי כנסת מכל סיעות הבית, מבקשת לפתור את הרוב המכריע של הפערים הקיימים בתחום המיגון, בעלות קטנה בהשוואה לנזק האדיר בחיי אדם וברכוש שצפוי ללא הקמת ממ״ד לכל אזרח״.

 

(ח"כ פרץ מבטיח)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך