בנט ואלונה ברקת באשדוד: הממשלות גנבו שנים את תושבי הדרום

ההצהרות הדרמטיות שנתנו במסיבת עיתונאים שערכו בנט וברקת במלון לאונרדו מסבירים לתושבי הדרום ושללו מהם כסף שהגיע להם. מנהיגי הימין החדש במקביל מבטיחים להכניס את אשדוד, אשקלון ובאר שבע להטבות שמקבלים תושבי בקו העימות. סיכום מסיבת עיתונאים
בנט וברקת באשדוד

אשדוד אונליין העבירו LIVE את מסיבת העיתונאים ממלון לאונרדו באשדוד.

המסר ממנהיגי הימין החדש, נפתלי בנט ואלונה ברקת התנאי שלנו להצטרפות לממשלה הוא הגדרת תושבי אשדוד, ובאר שבע כתושבי קוו העימות והמשמעות היא תוספת של אלפי שקלים רבים בממוצע לכל תושב באשדוד והדרום.

ברקת הוסיפה "השלב הראשון בתכנית הדרום החדש ואני אומרת פה בבירור, שהוא יהיה תנאי מקדים לכניסתנו לממשלה, אז בבקשה. שכל אחד ממכם שמתגורר בישוב שנמצא תחת ירי הרקטות הכבד והמתמשך יקבל את הטבות המס שמגיעות למתגוררים בקו העימות לפי חוק, ושנגנבו מהתושבים באשדוד והדרום כל השנים. מדובר בהקלות מס שמגיעות לאלפי שקלים נטו בשנה ויותר למשק בית."

פיקוד העורף הגדיר ש"מצב מיוחד בעורף" מתקיים ביישובים שנמצאים במרחק של עד 40 ק"מ מגבול הרצועה.

אתם לא צריכים את המפה הזאת להבין למה, פשוט תראו את מספר האזעקות בערים הגדולות בתחום ה 40 ק"מ.

לאלה שלא חיים בדרום תנסו לדמיין איך חיה אמא באשקלון, שכל סדר יומה סובב סביב מי יהיה ליד הילדים אם וכאשר תהיה האזעקה הבאה, או הילד באשדוד שגם כשאין אזעקות כל הלילה הבית רועד ונשמעים קולות אימה של פיצוצים. או האבא בבאר שבע שעובד בכלל בתל אביב ומצוי בחרדה כל היום לגבי שלום משפחתו.

אז מה עשו באוצר – הגדירו את קו העימות לצרכי הטבות מס – רק 7 ק"מ מגבול הרצועה.

למה 7 ולא 9 ק"מ כמו שקיים בצפון אתם שואלים??? פשוט כי ב 9 ק"מ גם 150 אלף תושבי אשקלון היו נכללים ומקבלים את הכסף שמגיע להם.

 

בנט: "את חמאס צריך למעוך ויש תכנית לזה. כמו שעשינו את המאבק במנהרות, אני מבקש לאשר את התכנית לביצוע מהקבינט".  "ההנהגה הביטחונית לא מספקת שקט לדרום."

שידור חי של מסיבת עיתונאים:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך