סייבו קויטה נמצא עם נבחרת ניז'ר בספק לקרית-שמונה

השחקן יצא למשחקי הנבחרת שלו. כמו שזה נראה לא ברור לגבי הופעתו בשבת. גם גיל כהן נמצא עם נבחרת הנוער. אחד השחקנים בקבוצה אמר לקראת המשחק מול קרית-שמונה: "זה לא נגמר כל עוד זה לא נגמר. כל עוד יש סיכוי חייבים לעשות הכל".
סייבו קויטה נמצא עם נבחרת ניז'ר בספק לקרית-שמונה
קויטה.

במ.ס אשדוד נערכים לקראת משחק "ההזדמנות האחרונה" שלה מול קרית-שמונה בשבת (18.00, איצטדיון הי"א). אחד השחקנים בקבוצה אמר: "זה לא נגמר כל עוד זה לא נגמר. כל עוד יש סיכוי חייבים לעשות הכל".

כמו שזה נראה הרי שהחלוץ סייבו קויטה, שמתנדנד בין הספסל להרכב, בספק למשחק. הוא יצא למשחקי הנבחרת שלו, נז'יר, לא התאמן עם הקבוצה ולא ברור אם ישולב, אולי יהיה בסגל.

שחקן אחר גם הוא נמצא עם הנבחרת. המדובר בגיל כהן, המגן הצעיר, שנמצא עם נבחרת הנוער של ישראל. אבל במקרה שלו נראה כי הוא יהיה בהרכב הקבוצה. בכל מקרה באשדוד יודעים כי מהמשחק הזה אפשר לחזור רק עם ניצחון. כל תוצאה אחרת עלולה לגמור את הסיפור בליגת העל סופית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך