רבותיי היסטוריה. הפועל אשדוד בפיינל פור בכדוריד לראשונה בתולדותיה

שלב רבע גמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד נגמר, וזה קרה בתום שני משחקים: העולות לשלב חצי גמר הפליאוף הן מכבי סרוגו ראשל"צ (גברה על באר שבע), שתפגוש את א.ס SGS רמה"ש (ניצחה על נס ציונה). הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ (גברה על הרצליה) תפגוש את הפועל SP אשדוד (שניצחה את קרית מוצקין). חצאי גמר הפליאוף יחלו ב-22 באפריל, בתום פגרת משחקי נבחרת ישראל מול קוסובו במוקדמות אליפות אירופה, ויתנהלו לראשונה בפורמט של הטוב עד 5 משחקים.
רבותיי היסטוריה. הפועל אשדוד בפיינל פור בכדוריד לראשונה בתולדותיה
המשחק הערב במוצקין (צילום: אלי בן גוזי)

הפועל אשדוד העפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הפליאוף, בליגת העל בכדוריד, לאחר שגברה על מכבי קרית מוצקין – 32:28 (16:12). במשחק הראשון: 26:32 לאשדוד.

אשדוד התעלתה בסדרה למרות שאת הליגה הסדירה חתמה עם 5 הפסדים רצופים. מוצקין, שסימנה לעצמה מטרת הישרדות בליגת העל בקיץ האחרון, ראויה להערכה רבה על ההגעה אל המקום ה-6 והחזרה אל משחקי הפליאוף העליון אחרי 4 שנות מאבקי תחתית.

אשדוד תפגוש בסדרת חצי הגמר את הפועל ראשון לציון, לה יתרון הביתיות בסדרה. חצאי גמר הפליאוף יחלו ב-22 באפריל, בתום פגרת משחקי נבחרת ישראל מול קוסובו במוקדמות אליפות אירופה, ויתנהלו לראשונה בפורמט של הטוב עד 5 משחקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך