הרוג כבן 70 בשריפה שפרצה בבית באשדוד – צפו

צוותי כיבוי מתחנת אשדוד פעלו בשריפת בית ברחוב הנביא נחמיה. בעקבות הסריקה חולץ אדם במצב אנוש שנפטר מאוחר יותר. חוקרי משטרת ישראל יחד עם חוקר שריפות ממערך כבאות והצלה החלו בבדיקת נסיבות האירוע ובשלב זה טרם ידועה סיבת השריפה.
הרוג כבן 70 בשריפה שפרצה בבית באשדוד - צפו
צילום: דובורת כבאות והצלה

טרגדיה הבוקר באשדוד. הרוג בעקבות שריפה בבנין מגורים בעיר.

צוותי כיבוי מתחנת אשדוד פעלו בשריפת בית ברחוב הנביא נחמיה. לוחמי האש אשר הגיעו למקום זיהו עשן שיוצא מתוך יחידת דיור ונאלצו לפרוץ את דלת הדירה בכדי לבצע סריקה לאיתור לכודים וחתירה למוקד השריפה.

יש לציין לוחמי האש סרקו את הבית והוציאו לכוד מהדירה וכרגע פועלים בסריקה ביחידת הדיור שיוצא ממנה עשן כבד.מוקד האש באחד מחדרי השינה .בעקבות הסריקה חולץ אדם שהיה לכוד, במצב אנוש שנפטר מאוחר יותר.

דובר מד"א לכיש:בשעה 8:17 התקבלה קריאה על ארוע שריפה בבית באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש וניידת טיפול נמרץ של מד"א. חובשי רפואת חירום ופארמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר בשנות ה-70.

פאראמדיק מד"א איגור ארטל סיפר:

"כשהגענו למקום ראינו עשן סמיך יוצא מהדירה, הכבאים חילצו אלינו גבר כבן 70 מחוסר הכרה, הוא היה עם סימני פיח וככל הנראה שאף עשן רב, הענקנו לו טיפול רפואי, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

ממשטרת ישראל נמסר כי החלה בחקירה יחד עם חוקר שריפות של מערך הכבאות בעקבות שריפה ביחידת דיור בה אותר קשיש כבן 70 שנקבע מותו-בשעה 08:15 התקבל דיווח במשטרה אודות שריפה ביחידת דיור ברח' הנביא נחמיה באשדוד. למקום הוזעקו כוחות משטרה ובמהלך טיפולם של לוחמי האש בזירה אותר דייר היחידה כשהוא נעול בחדר השירותים. לאחר חילוצו ועל אף מאמצי פעולות צוותי מד"א וכוחות הרפואה, נקבע מותו. חוקרי משטרת ישראל יחד עם חוקר שריפות ממערך כבאות והצלה החלו בבדיקת נסיבות האירוע ובשלב זה טרם ידועה סיבת השריפה.

(צילום: נתנאל פריאנטי)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך