מאבק בין הסתדרות המורים למשרד החינוך והבריאות עלול לסכן ילדים עם אלרגיות

יש לכם ילד עם אלרגיה? קחו בחשבון שנפתח מאבק חמור בין הסתדרות המוירם למשרד החינוך, שהילדים שלכם עלולים לשלם בו את המחיר. המורים מסרבים להחליף את הסייעות הרפואיות ואוסרים על מורים לשתף פעולה עם צוותי הדרכה שישלח משרד החינוך בעניין הטיפול בילידם אלו. במכתב למורים שפרסמה ההסתדרות הבוקר נכתב: "לא ניתן להטיל על עוביד ועובדות ההוראה אחריות פלילית".

מאבק חמור נפתח היום, ראשון, שוב, בין הסתדרות המורים לבין משרד החינוך, בנושא ה"סייעות הרפואיות". מאבק שמי שעלול לשלם את המחיר הם ילדים עם אלרגיות מסוכנות והוריהם.

במכתב שהוציאה הבוקר, יפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים, לציבור המורים, היא אוסרת על עובדי ההוראה לשתף פעולה עם צוותי מיוחדים שישלח משרד החינוך.

על פי המכתב שמובא כאן בפניכם נכתב בין היתר כי: "משרדי החינוך והבריאות החליטו לפעול באופן חד צדדי ולחזור למתווה לפיו הם יבטלו את התקנים של הסייעות הרפואיות ובמקומם יטילו את האחריות לטיפול בידים עם אלרגיות מסוכנת חיים על עובדי ועובדות ההוראה".

בהמשך מתייחסת בן דוד לצוותים שישלחו משרד החינוך והבריאות להדריך את המורים בנוגע לילדים עם אלרגית מסוכנות: "אין לשתף פעולה עם צוותים אלו ואין להגיע איתם לתיאום או הדרכות".

המכתב מהסתדרות המורים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך