"שה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם. מתרגשת ברמות של אמא של חייל"

איריס מעוז כתבה מכתב מרגש לבנה שמתגייס הבוקר, ראשון, לגבעתי. המכתב היה כל כך מרגש שאפילו ב"דובר צה"ל התרגשו ופרסמו את המכתב. איריס: "כשנולדת, כמו כל אמא, קיוויתי שעד שתגדל לא נצטרך צבא. אבל אין מה לעשות, המציאות שונה".
"שה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם. מתרגשת ברמות של אמא של חייל"
איריס ותומר.

תומר מעוז מאשדוד מתגייס היום, ראשון, לגבעתי. אמא שלו איריס מעוז, פרסמה מכתב מרגש, שאפילו ב"בדובר צה"ל", לא יכלו להתעלם ממנו.

תומר שלי,

כשנולדת, כמו כל אמא, קיוויתי שעד שתגדל לא נצטרך צבא. אבל אין מה לעשות, המציאות שונה, והגיע היום בו גם אתה נקרא לתרום ולהגן על הארץ שלנו, ישראל.  והנה אתה לפני שלב נוסף בחיים, נפרדים מהבית, מהאווירה השקטה, מהפינה החמה, מהבגדים, מהמיטה, מהפינוקים ומהאוכל של אמא

מתחילים תקופה חדשה, צבא, מדים, לו"ז, משמעת, פקודות, ניווטים, סוגרים שבתות, חברים חדשים, קצת מאבדים את ה"אני" נראים כמו קו אחד (אך יש תמיד מתי להביע את המיוחד). מתארת לעצמי שאתה מתרגש מאוד אבל בטוחה שהכל קטן עליך!

כל קושי הוא אתגר ובטוחה אני כי תתמודד עימו בהצלחה, עם הכלים שקיבלת בבית ובמכינה הקדם צבאית, תביא לידי ביטוי את האחריות, העצמאות וקבלת החלטות, תחווה ותתחשל העיקר שתיקח הכל בקלות.

כמו שרצית, קיווית וכיוונת אתה הולך להיות לוחם בחטיבת 'גבעתי' ואני יודעת שאתה שואף להכי טוב. זוכרת את השרות שלי, בהתחלה, בטירונות, הייתי בהלם, היה קצת קשה, מאתגר, וקצת מטרטר…אך עם הפז"מ… כסמב"צית התחלתי ליהנות ובזיכרונות נשארו רק החוויות הטובות, ההווי, הצחוקים, הביקורים והפינוקים מהבית.

אנחנו כאן בבית מבטיחים לעודד לחזק לחבק ולפנק כמה שתצטרך, אנחנו אוהבים אותך ומאחלים לך. שה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם. מתרגשת ברמות של אמא של חייל"

הלב מתפוצץ מגאווה ואהבה

איריס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך