יש לנו מדינה מטומטמת!

בג"צ ממשיך להתבלבל - אם הוא פסל את מועמדותו של ד"ר מיכאל בן-ארי לכנסת, אבל מנגד אפשר לרשימות בל"ד-רע"ם וחד"ש-תע"ל, וכן מועמד חד"ש עופר כסיף להתמודד, אז כנראה לא יודעים מי האויב . מנותקים
סידי

"השאלה הפלסטינית היא שאלתו של עם שאדמתו נבזזה ונפל קורבן של הכיבוש והגירוש, ולא יחול שלום ויציבות באזור אם לא יקבל העם הפלסטיני את זכויותיו הלגיטימיות לפי ההחלטות הבינלאומיות. התקופה העכשווית של השאלה הפלסטינית היא תקופת השחרור הלאומי, העם הפלסטיני ממשיך במאבק צודק למען השגת זכויותיו ההיסטוריות הלגיטימיות".

הבנתם? את זה בית הדין הגבוה לצדק אישר. מי שטוען שהעם הפלסטינאי ממשיך במאבק צודק (והמאבק כולל פגיעה בנו, היהודים, רק כי אנו יהודים), זה חלק קטן מהמצע של מפלגת בל"ד לה ולרשימות רע"ם וחד"ש-תע"ל, וכן למועמד חד"ש עופר כסיף, אישר בג'"צ להתמודד בבחירות הקרובות (אגב כנגד המלצת ועדת הבחירות המרכזית), ומנגד פסל את מועמדותו של ד"ר מיכאל בן ארי מאיחוד מפלגות הימין. מנותקים.

בלי קשר לדעתי על ד"ר בן ארי (ואני רחוק מדעותיו), בג"צ מנותק האמאמאמא של המנותקים. בג"צ מאבד את הלגיטימיות שלו אצל העם. די עם המשפט הזה "יש שופטים בירושלים". כמה אפשר לשמוע את המשפט הזה ולחטוף עוד סטירה ועוד סטירה. בג"צ אישר לשונאי ישראל להתמודד ופסל מפלגה ציונית. התבלבלו מי האויב. די כבר, נמאס לנו. בחיי נמאס לנו.

זו אותה בל"ד שמקימה עזמי בשארה עדיין מבוקש על בגידה נגד המדינה וברח מכאן מהר לפני שיישב בכלא. זו אותה מפלגה שמי שהקים אותה, אותו מנוול בשארה, עזר לחיזבאללה נגד ישראל. אותו כמובן בג"צ אישר בעבר בכדי שיתמודד. התוצאה כבר ידועה, הוא שיתף פעולה עם מי שרוצה להשמידנו. אותו אישרתם. לא למדתם מזה? כנראה שלא. מה נהיה עלינו, תגידו השתגענו?

רגע לא נגמר. "ארגון החיזבאללה נאלץ לחטוף את החיילים הישראלים בגלל דרך המחשבה של ההנהגה הישראלית וטיפשותה". את זה אמר ד"ר אחמד טיבי, ראש תע"ל. אהה כן, גם אותו בג"צ אישר. בג"צ אישר מפלגה שנותנת לגיטימציה לחטוף חיילים ישראליים. מה נהיה עלינו מה? מתי איבדנו את זה? ואיבדנו את זה.

אני יודע שאני כותב את הטור הזה בכעס, אבל אחרי שהכעס ירגע, הרי שנתקע עם טיבי וחבר מרעיו. אם האנשים האלה שאינם ציונים ופוגעים בנו מתחת לכל עץ רענן באמירות ובהסתות שלהם, ראויים, אז גם בן ארי ראוי. איך 8 שופטי בג"צ לעומת אחד (השופט נועם סולברג היה בדעת מיעוט וסבר כי יש לאפשר לו להתמודד) היו בדעה כזו שמפלגה לא ציונית שבחלקה מעודדת פגיעה בחיילי צה"ל, ראויה?  לא מבין מה עבר להם בראש. אני לא אומר שצריך לבוא עם "שופל" ולהפוך את בג"צ, אבל בהחלט הגיע הזמן להפוך את החקיקה. החוק קובע בישראל. הגיע הזמן להבהיר לשופטי בג"צ שפוליטית הם לא נבחרו. זו קליקה סגורה שלא מאפשרת למי שלא ראוי בעינה (ניחוח גזעני?) להיות חלק ממנה.

איך לא אקבל את הקריזה. הנה עוד דוגמא: בתום פגישות שערך בכלא עם המחבלים הפלסטינים מרואן ברגותי, כרים יונס ווליד דקה (כולם הורשעו במעשי רצח של אזרחים ישראלים חפים מפשע), סיפר איימן עודה כי לפעילי הטרור יש "מורל גבוה ואמונה איתנה בניצחונו של העם הפלסטיני על הכיבוש".

נו באמת. את זה אתם מאשרים? את איימן עודה יו"ר סיעת חד"ש? תגידו מה יהיה מה? איך אפשר לאשר דברים כאלה? מישהו שמבקר מחבלים ואח"כ עוד משבח את כח עמידתם? אח"כ אתם מתפלאים שהעם כבר לא יכול לראות או לשמוע מכם? מה לעשות? אתם מביאים את זה על עצמכם.

אל תתבלבלו, חייבים בתי משפט (למרות שכל מי שהיה בבית משפט רואה את התנשאות השופטים כלפיו. את קוצר הסבלנות, כאילו מדובר באספסוף, אבל זה עניין אחר). חייבים בג"צ, הוא פועל למן האזרח, נגד עוולות המדינה אבל בכל הקשור לעניינים פוליטיים, בג"צ צריך לפסול עצמו. הוא חייב להודיע כי זה לא שפיט מבחינתו. מה, לא ברור שזו לא החלטה משפטית אלא אמירה פוליטית? לא ברור שבג"צ אומר – אני מאשר מפלגת שמאל קיצונית, אנטי ציונית רדיקלית שרוצה לפגוע בלגיטימיות של ישראל, ופוסל מפלגה ימנית, גם אם קיצונית, ציונית, שרוצה בשלטון מדינת ישראל?

בואו נעשה את זה בלי מילים מפוצצות. אתם לא מבינים שאם זה תלוי באלה שאתם אישרתם להם להיבחר, הם היו רוצים לראות אתכם עפים מפה למדינה אחרת? מה, לא ברור לכם שאתם מכשירים פה שרץ? מבחינת אויביי ישראל (ומפלגות אלה הן אויבות ישראל) אתם בדיוק כמו אותו ד"ר בן ארי שפסלתם. אתם יהודים שצריכים או לחסל או לסלק. תבחרו מה טוב יותר לכם.

אתם מבינים שאתם אישרתם את מפלגתו של האיש שאמר את הדברים האלה: "אני נכנס גאה, זקוף קומה, בראש מורם…". לא מדובר באסיר ציון שפועל למען המדינה, אלא לחבר הכנסת לשעבר באסל גטאס מבל"ד שהורשע בהברחת טלפונים סלולריים לאסיר ביטחוני. אתם מבינים את זה? אסיר שרוצה בחיסול המדינה, בחיסולנו וגם בחיסולכם?

לכן אסיים את הטור שלי בצרור מילים שתבינו: הימין אינו האויב, הימין אינו האויב, הימין אינו האויב, הימין אינו האויב, הימין אינו האויב….הבנתם? כי נראה לי התבלבלתם מי הוא האויב האמיתי.

מדינה מטומטמת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך