ד"ר לסרי הגיע לברך את אלופי הסייבר של אשדוד

אלופי הסייבר מגיעים בפעם השנייה ברציפות מבית הספר "שובו עילית", שזכו לפני כחודש בתחרות המכובדת מאוד, במקום הראשון באשדוד והשני בארץ. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הגיע לברך את הילדים המצטיינים ולהעניק להם תעודת הערכה. "עצם זה שהתלמידים הנהדרים זוכים בפעם השנייה ברציפות, זה מעיד על משהו מיוחד שנרקם בבית הספר", אמר ד"ר לסרי
ד"ר לסרי הגיע לברך את אלופי הסייבר של אשדוד

בחודשים האחרונים עקבנו מקרוב אחר בית הספר "שובו עילית" אשדוד, שמצליח לחנך את תלמידיו למצוינות בתחומים רבים. במשך התקופה בה ליווינו את בית הספר צעד אחר צעד, התפעלנו מהדרך הייחודית בה מועברים התכנים לתלמידים, ע"י הצוות החינוכי בהנהגת המנהלת מלכי שיינין, היכולת לקבל את האחר ולשאוף למצוינות בבית הספר מוכיחים מעל כל במה, עד כמה החיבור הזה מוביל להצלחה חסרת תקדים בכל קנה מידה.

לפני כחודש הצליח בית הספר לסמן עוד וי במחברת ההצלחות העמוסה שלו, זאת לאחר הזכייה באליפות הסייבר המקומית באשדוד, והכתרתם לסגני אלופי הארץ בסייבר זו השנה השנייה ברציפות. הדבר מעניק הרבה כבוד וגאווה לעיר אשדוד, ובעקבות כך זכו תלמידי בית הספר לביקור מיוחד של ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, במהלך השבוע האחרון.

ראש העיר, שמחזיק במקביל גם בתיק החינוך, הגיע לבית הספר "שובו עילית" על מנת להעניק תעודת הוקרה לשלושים תלמידי בית הספר, זאת כאות הוקרה והערכה על הזכייה המיוחדת בתואר הנכסף. ראש העיר אמר לתלמידים במהלך הטקס כי הוא גאה בהם והוסיף: "היום תחום הסייבר הוא הכי חשוב במדינת ישראל, הכל קורה שם, הסמארטפונים שלנו זה סייבר, כל הטכנולוגיה שיש לנו זה סייבר, הפיתוחים הכי מיוחדים כמו כיפת ברזל, וכמו עוד רבים אחרים, קשורים בקשר ישיר לסייבר, ולכן זה התחום הכי חשוב שיש לנו".

ד"ר לסרי עם מנהלת ביה"ס מלכי שיינין

ראש העיר הוסיף ואמר: "עצם זה שאתם זוכים באליפות החשובה הזו שנה שנייה ברציפות, זה מעיד על דרך חדשה של מצוינות, ואני שמח שכאן באשדוד יש לנו ילדים כאלה מיוחדים שמצליחים להראות עד כמה בעתיד הקרוב הם ישפיעו על העולם כולו עם היכולות שלהם".

ד"ר לסרי סיים ואמר: "הדרך בה מחנכים אתכם והופכים אתכם לילדים מצויינים, גורמת הרבה נחת לתושבי העיר אשדוד. בית הספר 'שובו עילית' הפך מזמן לאחד החשובים והמשפיעים באשדוד, אני בטוח שתמשיכו להביא תוצאות מיוחדות וגאווה לעיר שלנו".

תחרות הסייבר הארצית של משרד החינוך נחשבת לתחרות יוקרתית במיוחד, אשר מאתגרת מאות בתי ספר מדי שנה, והפעם זה הגיע למספר שיא של לא פחות מ-1071 בתי ספר ברחבי הארץ ו-171,393 תלמידים. "היקף כזה של משתתפים", אומרים בבית הספר, "מצביע על האתגר הגדול ועל המוטיבציה של התלמידים להתמודד במקצועות מאתגרים כמו מתמטיקה, מדעים וטכנולוגיה ולהוכיח בהם את היכולות האישיות והקבוצתיות".

בתחרות הסייבר הארצית הציגה אשדוד גלריה לא מבוטלת בלשון המעטה, של בתי ספר שונים ומגוונים, ורשמה הישגים יפים, אך אף אחד מבתי הספר לא הצליח להתקרב להישג המרשים של "שובו עילית", שהיה לבית הספר שרשם את ההצלחה הבולטת וזכה במקום השני בתחרות הארצית, בקטגוריית בתי הספר עד 150 תלמידים, עם  ניקוד גבוה במיוחד של 481.55 נקודות, וכאמור מקום ראשון מבין כל בתי הספר באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך