דניאל גרינברג ואייל גולן יחגגו יחד את חג הפסח

אתמול בשעות הבוקר המוקדמות (19.3.19), התייצבה הפרזנטורית החדשה של רשת נעלי SCOOP וכוכבת התוכנית גולדסטאר דניאל גרינברג, בלוקיישן נבחר בתל-אביב, לצילומי קמפיין קיץ 2019.
דניאל גרינברג
דניאל גרינברג על סט הצילומים של רשת נעלי סקופ צילום דימה קרמינסקי (4)

על הסט גרינברג פגשה את צוות הביוטי שלה וקברניטי המותג שדאגו לקבל אותה בפעם הראשונה בברכות לרגל קבלת הקמפיין החדש, יחד עם הפרזנטור הנבחר יוסי בובליל יוצא האח הגדול .

גרינברג שיתפה את הצוות על הסט בחוויות ממסיבת ההפתעה המדוברת שאייל גולן, בן זוגה הנוכחי, דאג להרים בתחילת השבוע. עוד הוסיפה דניאל שהיא לא מאמינה שאת יום הצילומים קבעו על החג שהיא הכי אוהבת בשנה – פורים ובין לבין בחנה אופציות עם הסטייליסט מתוך כל זוגות הנעליים שעל הסט, שיכולה להתאים למסיבת פורים אליה אייל והיא מוזמנים.

אם נדמה היה לנו שכל אחד התחפש בנפרד, אז טעינו. השניים הולכים להפיץ בתחפושת אינדיאנית זוגית מושקעת במיוחד .

דניאל גרינברג על סט הצילומים של רשת נעלי סקופ צילום: דימה קרמינסקי

את חג פסח הקרוב דניאל ואייל מתכוונים להעביר יחד, כאן בארץ סביב שולחן החג. "אני מתכוונת לחגוג את החג עם אייל והילדים כי ההורים שלי טסים לאחי בלוס אנגל'ס" ואף קינחה במשפט : ש"הילדים של אייל הם התוספת הכי מתוקה לקשר שלנו" .

בסוף יום הצילומים, בעלי הרשת רוני פרדי אינסאז הפתיעו את דניאל בעוגת יום הולדת בצורת נעל וכל הצוות על הסט שר לה שירי יומולדת .

מזל טוב לילדת יום הולדת החוגגת 25 אביבים!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך