אלון חסן ללסרי: "להפסיק לפרסם בשבוע באשדוד"

בשאילתה לראש העיר שואל חסן "איך העיריה מקיימת קשר עסקי עם גוף החשוד בסחיטה לכאורה של ראשיה?". לסרי בתגובה: "דרושה בדיקה משפטית של הסוגייה"
"להפסיק התקשרות עם עיתון שנחשד כי סחט את ראש העיר וסגנו". חסן וגיטרמן

בשאילתה שהגיש השבוע חבר מועצת העיר אלון חסן, פונה לראש העיר בדרישה להפסיק את פרסומי העירייה במקומון של מנחם גלילי, וזאת משום שפרקליטות המדינה הורתה לאחרונה על פתיחתה מחדש של חקירה כנגד בעלי "השבוע באשדוד", בגין חשדות כבדים לביצוע עבירות פליליות לכאורה, לרבות ניסיון ל"תפירת תיקים" וסחיטת בכירים בעיריית אשדוד, בהם ראש העיר וסגנו. "האם לא ראוי כי עיריית אשדוד תחדל מלקיים כל התקשרות עסקית עם גוף תקשורת הנחשד בביצוע מעשים פליליים לכאורה נגדה, תוך ניסיון להלך אימים על נבחרי ציבור המכהנים בה – עד בירור ומיצוי כל פעולות החקירה ופרסום מסקנותיה?"

בתגובתו לשאילתה, כתב ד"ר לסרי "כידוע, העדתי באופן אישי בבית המשפט על ניסיונות הסחיטה שבוצעו כלפיי מצד מנחם גלילי והשימוש בעיתון ככלי ניגוח כשלא עלה בידו לקבל את מבוקשו. תלונה בעניין הוגשה גל על ידי סגני בוריס גיטרמן, כך שאנו מכירים היטב את אופי התנהלותו של בעלי מקומון זה. ולמרות זאת, אני מעדיף שבחינת סוגייה זו תתבצע משפטית במנותק ממעורבותנו כצד לחקירה המתנהלת וזאת על מנת לשמור על ניקיון כפיים בקבלת ההחלטה".

בישיבת המועצה שהתקיימה ביום רביעי חזר חסן וביקש תשובה לעניין. יו"ר המועצה, גבי כנפו שניהל את הדיון חזר על תשובתו של ראש העיר, אבל חסן התרעם ולא היה מוכן להניח לעניין. כנפו הפנה אותו לקבל תשובה מהיועץ המשפטי, שמצדו לא היה ערוך וביקש לדחות את העניין, מה שגרם לחסן עוד יותר להתרעם והתנהל דין ודברים בין הנוכחים וחסן ביקש שיירשם לפרוטוקול כי הוא לא קיבל תשובה לשאילתה שלו ושהוא מצפה לעסוק בעניין כמו שצריך כבר בישיבה הבאה. צפו להתפתחויות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך