ניר קלינגר עוזב את מ.ס. אשדוד

מאמנה של מ.ס. אשדוד, ניר קלינגר, לו חזה לעונה הבאה, הודיע כי הצדדים הגיעו לסיכום לפיו לא ימשיך בקבוצה. "צריך לרענן", אמר

לאחר מספר שבועות של חוסר ודאות בעמדת המאמן, הודיע היום ניר קלינגר כי הגיע להבנות עם ג'קי בן זקן ולפיהן לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. בהודעה שהוציא הערב קלינגר, מסביר כי הסיכום נעשה ברוח טובה והוא עצמו החליט לקחת פסק זמן להתרעננות.

"לאחר ימים ארוכים של מחשבה עמוקה ושיחות מרובות עם ג׳קי, החלטנו להיפרד", מסר קלינגר, "מתוך מקום של אחריות והבנת תוכניות המועדון לעתיד הגענו להסכמה שאחרי שנתיים טוב ונכון יותר יהיה אם הקבוצה תתרענן ותתחדש גם במאמן וגם בשחקנים חדשים שיתאימו למסגרת התקציבית והמקצועית של המועדון. יש לי הערכה גדולה לג׳קי וחשוב שהפרידה נעשית ברוח טובה ובצורה מכובדת".

עוד הוסיף קלינגר: "אני מקווה ומייחל שתשתית השחקנים ובעיקר הצעירים שצברו ניסיון והתקדמו מאוד מקצועית יצליחו להוביל במהרה את הקבוצה חזרה לליגת העל. אני אקח פסק זמן, בינתיים אנוח אתרענן ואתעדכן מקצועית לקראת האתגר הבא שלי לכשיגיע".

ממועדון ספורט אשדוד נמסר: "מועדון ספורט אשדוד מודה לניר קלינגר על שנתיים משותפות ומאחל לו הצלחה בכל דרך שבה ילך. על אף העובדה שהמועדון ירד ליגה נבנתה במועדון תשתית טובה ביותר של שחקני בית שיצעידו את הקבוצה בעונה הבאה לליגת העל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך