קולקציית משקפי השמש של רשת אירוקה לקיץ 2019

קולקציית משקפי השמש של רשת אירוקה לקיץ 2019 מציגה את המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם, ביניהם: טום פורד, סלין, גוצ'י, פנדי, פראדה, דולצ'ה גבאנה, ג'ימי צ'ו ורוברטו קוואלי. גולת הכותרת של הקולקציה: עדשות צבעוניות פסטליות ומסגרות אובר סייז לנשים מול מיניסייז לגברים
נטע אלחמיסטר
צילום – יונתן וייצמן

רשת אירוקה, הבית של המותגים, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, משיקה את קולקציית קיץ 2019 עם מגוון המותגים הבינלאומי הרחב  בישראל.

הקולקציה כוללת את מותגי היוקרה המובילים בעולם ביניהם: טום פורד, סלין, גוצי, פנדי, פראדה, דולצ'ה גבאנה, ג'ימי צ'ו, ורוברטו קוואלי ועוד. מותגי הפרימיום: מייקל קורס, מארק ג'ייקובס, ארמני אקסציינג' ואמפוריו ארמני מבית ג'ורג'יו ארמאני, הוגו בוס , דיסקוורד האיטלקי ועוד לצד מותגי האופנה: אירוקה וקול ריי.

כל אחד מהמותגים מציג קולקציה ייחודית לו עם חותם ואמירה אישית, ויחד הם מרכיבים קולקציה מושלמת לקהל הישראלי, הנותנת מענה אופנתי מקיף בטווחי מחיר אופטימלים.

גולת הכותרת של הקולקציה העונה הן העדשות הצבעוניות הפסטליות ועיצובי המסגרות המפתיעים בצורות החדשות ובניגודיות:  אובר סייז לנשים מול מיניסייז לגברים.

העדשות הצבעוניות, מגינות מקרינת אולטרה סגול ומוסיפות גוון פסטלי לעולם וללוק שלנו. מסגרות עשויות אצטט, פלסטיק ומתכות ממשיכות ללוות אותנו. והשחור כמו תמיד שולט אבל הפעם עם עדשות צבעוניות שמוסיפות לו נגיעת תחכום וינטג'ית.

מחירי קולקציית משקפי השמש של מותגי היוקרה נעה בין 1200-2500 ₪ , זאת לצד משקפי מותגי הפרימיום במחירים של 600-1300 ₪  ומותגי האופנה במחירים נוחים של 200-300 ₪.

צילום – יונתן וייצמן

מותגי היוקרה:

טום פורד – קולקציה מינימליסטית ומדויקת על קו התפר שבין הסגנונות הנשיים והגבריים. טום פורד מצליח גם בקולקציה הזאת להפתיע בפרשנות שלו לנשי ולגברי ולשלב באופן ייחודי ומרגש בין מסגרות בעיצובים מתוחכמים ועדשות מינרליות בגוונים חדשניים וייחודיים לו.

הנשים מקבלות מראה בולט ו"גברי"  והגברים מקבלים טיפול מתוחכם עם מסגרות קטנות ועדינות. כולם נהנים מגווני עדשות מיוחדים שמחמיאים לעיניים.

סלין – הקולקציה הראשונה של המעצב הדי סלימאן מגיעה סופסוף לחנויות, לאחר ציפייה ארוכה. הדי סלימן לוקח את בית סלין למסע מרתק של צבעים וצורות ומכניס לשפה של סלין עוד ועוד צורות גאומטריות חדשניות ומרתקות.

הקולקציה נעה בין אובר סייז למיניסייז – ומשיקה צורה חדשה – פרפר – בווריאציות מרובות. הדי סלימאן נותן פרשנות משלו גם לצורות קיימות ונצחיות של סלין באמצעות שילובי ניטים ואבנים באותן מסגרות אובר סייז המאפיינות את המותג, שכולנו כבר התמכרנו אליהן.

בשורה חדשה נוספת שלו היא השקת קו הגברים, לאחר שנים רבות כמנהל הקריאטיבי של סן לורן ודיור הום והצעדת המותגים האלו לראש טבלת מותגי הגברים בעולם,  הדי סלימאן  מתכוון לעשות את אותה פריצה עם סלין לתוך עולם אופנת הגברים המתקדם.

גוצ'י – גוצי ממשיכים להפתיע, המעצב אלסנדרו מיקלה ממשיך להוביל ולחדש בכל דבר שהוא נוגע בו והקולקציה החדשה בעיצובו מפתיעה ומרגשת. זוהי חגיגה של צבעים, צורות, גדלים וחומרים.

בגוצ'י כמו בגוצ'י – לא נחים לרגע והיצירתיות מרגשת ומחדשת בכל פעם. זוהי קולקציה המציעה מגוון רחב של מסגרות לגברים שחלקן מחדשות מסגרות אהובות משנים עברו. בגוצ'י מהמרים על הגברים העונה ומיצרים עבורם קולקציות רחבות ומדויקות.

בבית רוברטו קוואלי העונה משיקים קולקציה מהטובות שראינו בשנים האחרונות, מסגרות בשילובי מתכת ואצטט, במראה מתוכשט, ללוק בולט, אלגנטי ונשי במיוחד. גם בית קוואלי לראשונה נותן מענה לגברים עם קולקציית קפסולה מושלמת לגבר האופנתי.

דווקא בפראדה בחרו השנה להשיק קולקציה מעודנת וסולידית יותר משנים קודמות, המציעה מסגרות מסחריות במראה איטלקי אופייני שמאוד אהוב על הקהל הישראלי.

המותג החותם את רשימת מותגי היוקרה הוא ג'ימי צ'ו שעיצוביו תמיד מובילים ביצירתיות שלהם ובמראה היוקרתי שמתקבל משילובי החומרים השונים, עור, אבני סוורובסקי ומתכות בגוונים מיוחדים. המשקפיים של ג'ימי צ'ו הם תכשיט לכל דבר.

צילום – יונתן וייצמן

מותגי הפרימיום:

בקטגוריית מותגי הפרימיום ניתן למצוא קולקציות של המעצבים המובילים בעולם ביניהם מייקל קורס, מארק ג'ייקובס, ג'ורג'יו ארמני עם המותגים ארמני אקסציינג' ואמפוריו ארמני, הוגו בוס , דיסקוורד האיטלקי ועוד.

קולקציות אלו בטווח מחירים של 600-1300 ₪.

למותגי הפרימיום, מצטרף השנה לאירוקה המותג הוגו בוס, אחד המותגים הותיקים בעולם האופנה, המותג מתאפיין בסגנון ספורט אלגנטי עם דגש על איכות ודיוק. הקולקציה של הוגו בו כולה קולקציה של משקפי שמש גבריים, ומציגה עיצוב וסגנון מדויק לגבר הישראלי, עיצוב אירופאי ספורט אלגנטי נצחי.

את מגוון המותגים הרחב שמוצג באירוקה חותם רייבן, המותג הגדול ביותר בתחום משקפי השמש בעולם. הקולקציה של רייבן כוללת מספר דגמים חדשים לצד ריענון צבעוניות של דגמים קלאסיים אהובים אייקונים.

מותגי האופנה:

לצד מותגי העל ניתן למצוא באירוקה משקפי שמש של המותגים קול ריי ואירוקה, עם קולקציות עדכניות וחדשניות באיכות מעולה במחירים נוחים של 200-300 ₪.

טווח מחירי קולקציית 2019 ברשת אירוקה נעים בין  200 ₪ ל- 2500 ₪

ועכשיו לרגל ההשקה: פריט שני ב 50% הנחה! עד ה 15.4.19

להשיג ברשת אירוקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך