ביום האזכרה של בנו מאור מאיר, הגיע שמעון בן שמעון לגן של בנו ז"ל

היום בשעה 17.00, בבית הכנסת של הרב פינטו ("ישמח משה"), תערך האזכרה במלאת 8 שנים לפטירתו של הנער מאור מאיר ז"ל. אביו שמעון בן שמעון שהקים גמ"ח לזכר בנו האהוב, שהיה תורם בסתר בעצמו, החליט לסגור מעגל והגיע הבוקר לגן בו למד בנו, 'גן רננים', לחלק לילדים משלוח מנות,לספר על בנו המיוחד, מעשיו ועל החג. בן שמעון: אני עדיין עם דמעות בעיניים".
ביום האזכרה של בנו מאור מאיר, הגיע שמעון בן שמעון לגן של בנו ז"ל
בן שמעון וילדי גן רננים.

היום, שלישי, הוא יום קשה מאוד לשמעון בן שמעון, מהנל גמ"ח חסדי מאור מאיר. היום הוא מציין 8 שנים לפטירת בנו האהוב, מאור מאיר ז"ל, שנפטר לאחר שנפגע בתאונת דרכים והוא רק בן 16.

בן שמעון שגילה לאחר מות בנו כי מאור מאיר ז"ל, היה תורם בסתר ונותן מעצמו כספו, זמנו ואפילו על חשבון הארוחות שלו, לאחרים שאין להם, החליט לפתוח גמ"ח על שמו  של הבן –  'גמ"ח חסדי מאור מאיר' ולערוך במשך כל 8 השנים הללו מעשי צדקה לנזקקים באשדוד בכל השנה, במיוחד לילדים.

מאור מאיר ז"ל

היום בן שמעון לא ידע את נפשו, בגלל האזכרה וכך מצא עצמו מגיע לגן הילדים שבנו למד בנו, גן 'רננים'. הוא החליט כי הוא מגיע לשם, סוגר מעגל דווקא ביום הזה, מחלק לילדים משלוחי מנות ומספר להם על בנו, מעשיו ועל חג הפורים. בן שמעון הגיע וריתק את הילדים. זו הייתה דרכו גם להתאבל על בנו.

שמעון בן שמעון שהיה נרגש שעה ארוכה אחרי שיצא מן הגן, אמר: "אני עדיין עם דמעות בעיניים. זה היה מרגש. זה היה משהו שהייתי צריך לעשות".

למי שרוצה להגיע ולחלוק כבוד למאור מאיר ז"ל, הרי שהזכרה תערך היום, שלישי, בשעה 17.00, בבית הכנסת של הרב פינטו , בית הכנסת "ישמח משה", רחוב ברנר 28, רובע ה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך