מרטין בוקסדורף- משכנתא לאחר קבלת הפטר – שיטת המאזניים

שלום לכם, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל וקיבלו הפטר. במאמר הזה אני רוצה מעט להסביר על השיטה שלי להשגת משכנתאות לאחר פשיטת רגל וקבלת הפטר. השיטה נקראת שיטת המאזניים והנה ההסבר
מרטין בוקסדורף

שיטת המאזניים:

הרעיון הוא בעצם פשוט מאוד. מכירים את המאזניים מהשוק ששמים על כף אחת משקולת ועל כף שנייה שמים ירקות שצריכים לשקול או כל מוצר אחר. אז אנחנו עובדים באותה השיטה. כאשר מדברים על משכנתא לאחר הפטר, על צד אחד של המאזניים יש את פשיטת הרגל שהיא דבר שלילי מאוד, על הכף השנייה אנחנו צריכים להניח דברים טובים שיוכלו לאזן את פשיטת הרגל.

אז מה אלו הדברים הטובים שאנחנו יכולים לשים על הכף השנייה. בגדול אני מפרט את הדברים הבסיסיים, אבל ניתן לחשוב על כל דבר אחר. אז מה יכול לעזור לנו?

קודם כל עדיפות לשכירים, הבנקים מעדיפים שכירים ולא ממש אוהבים עצמאיים, זה אנחנו יודעים כבר. אז עדיפות היא לשכירים, משכורת מעל הממוצע, כמה שיותר זה עדיף. יציבות תעסוקתית זה הדבר אולי הכי חשוב, כמה שיותר זמן באותו מקום עבודה, חשבון מתנהל תקין, ללא הלוואות, חיסכונות זה יכול להיות דבר חשוב ומועיל מאוד, כדי להראות לבנקים שאתם מצליחים לחסוך כסף ולא רק לגמור את החודש. ערבים שיכולים להיות חלק מהמשכנתא, זה יתרון גדול מאוד, מימון נמוך במשכנתא. כלומר נניח קונים בית בשווי מיליון שקלים ומבקשים משכנתא רק חצי מיליון שקלים.

כל הדברים האלו הם יכולים מאוד לעזור לנו להגיע למצב שבו מקבלים משכנתא, למרות שאנחנו יודעים שהבנקים בכלל לא מעוניינים לתת משכנתאות במצבים של אחרי פשיטת רגל.

טיעוני ההגנה:

השם כמובן מצחיק, אבל הכוונה היא לטיעונים שאני יכול להשתמש בהם מול הבנקים כדי להסביר למה צריכים לתת לנו משכנתא. הטיעון החשוב מכולם הוא למה בכלל הייתה פשיטת רגל. זאת הנקודה הכי חשובה ועליה אני רוצה לדבר.

תראו, בחיים כמו בחיים יש הבדל גדול בין עובדות יבשות לבין ההסבר המלא שמציג את הנסיבות של האירוע. נניח שאתם שומעים שבחורה רצחה את החבר שלה, זה נורא. אבל אם אתם שומעים שהוא ניסה לאנוס אותה, פתאום הרצח מוצדק.

אותו הדבר עם פשיטות רגל, יש הבדל בין לדעת שמישהו עבר פשיטת רגל, לבין לדעת את הנסיבות האישיות של המקרה. בואו ניתן דוגמה רלוונטית הפעם: נניח שאני מגיע לבנקים ואומר להם שהנה, יש זוג שעבר פשיטת רגל ורוצה משכנתא. זה לא נשמע מי יודע כמה.

לעומת זאת סיפור שני: זוג מקסים שניהלו עסק יפה וצנוע. שניהם עבדו מאוד קשה ועשו הכול כדי להצליח. יום אחד הבעל עבר תאונת עבודה נוראית והיה מושבת שנה שלמה מעבודה. העסק קרס ולא הצליח להתרומם, הם ניסו לשלם את ההלוואות ולא הצליחו. העסק נפל ושניהם נכנסו לפשיטת רגל.

נכון שהסיפור השני נשמע הרבה יותר טוב מהסיפור הראשון? ברגע שמכניסים לתוך עובדות יבשות את הסיפור האישי, הדברים מתחילים להישמע הרבה יותר טוב.

הסיבה שאנחנו צריכים את הדברים האלו היא שאני צריך להביא איתי טיעונים שיכולים לעזור לי להפעיל לחץ על הבנקים, כדי שיאשרו את המשכנתא. כמה שיהיו לי יותר טיעונים מתאימים, כך יהיה לי קל יותר להשיג משכנתא.

מרטין בוקסדורף- הוא יועץ מומחה להשגת משכנתאות לפושטי רגל לשעבר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך