בגלל האטה בעבודה בנמל 2600 רכבים הופנו לנמל חיפה

הספינה "גראד דטרויט" שעל סיפונה היו הרכבים, הופנתה לנמל חיפה. כמו גם הספינה "לואיס בוכרד" עם מאות מכולות. המון משאיות נאלצות לעמוד זמן רב בכניסה בנמל חיפה, בתורים שהולכים ומתארכים כתוצאה מדילוג של אוניות מנמל אשדוד.
ספינה קשורה בחבל
צילום ארכיון. (צלם: טל שבתאי)

מחכים לרכב, אולי הוא יתעכב בכמה ימים לפחות. היום בבוקר, שלישי הופנתתה הספינה"גרנד דטרויט", שאמורה היתה לעגון בנמל אשדוד עם  260 רכבים לנמל חיפה. ככל הנראה בגלל האטת העבודה בנמל אשדוד.

אבל זו לא הספינה היחידה שהופנתה לנמל חיפה. גם הספינה "לואיס בוכרד", הופנתה לנמל הצופני. על סיפונה מאות מכולות, שבעליהן מחכים לתכולתן  בארץ.

כזכור רק לאחרונה הגיעו הצדדים לביהמ"ש לקבלת צוי מניעה לעובדים, שלבסוף לא הוצאו. הנהלת הנמל תוכל לפנות בעוד כ-10 ימים שוב לקבל צווים כאלה.

נודע כי משאיות רבות נאלצות לעמוד זמן רב בכניסה לנמל חיפה, בתורים שהולכים ומתארכים כתוצאה מדילוג (הפנייה) של אוניות מנמל אשדוד לחיפה. המובילים שם טענו כי הבעיה נוצרה בגלל שיבושי העבודה בנמל אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך