שיאני השכר בחברות הממשלתיות: נתב בנמל אשדוד ומנכ"ל אלתא

נתוני השכר בישראל התפרסמו הבוקר ולעיר אשדוד יש נציגות מכובדת ברשימת מקבלי השכר בקרב החברות הממשלתיות
נמל אשדוד
צילום:יח'צ נמל אשדוד

הבוקר פרסם האתר "כלכליסט" את נתוני השכר לשנת 2018, וכמובן כמו בכל שנה גם אשדוד זוכה לנציגים ברשימה היוקרתית, כאשר בקרב החברות הממשלתיות שיאני השכר היו מנכ"ל התעשייה האווירית יוסי וייס שהרוויח 125.5 אלף שקל בממוצע בחודש, בעל תפקיד חסוי ברפאל שהרוויח 114 אלף שקל בחודש.

ואילו בגזרה האשדודית ניתן היה למצא במקום השלישי נתב בנמל אשדוד שהרוויח 99 אלף שקל בחודש. מנכ"ל אלתא ומנכ"ל חברת החשמל הרוויחו 98 ו־97 אלף שקל בחודש, בהתאמה.

במקביל, ב"כלכליסט" בדקו את החברה בה נהנו העובדים מהשכר החודשי הממוצע הגבוה ביותר וגילו כי נמל חיפה מדורג ראשון עם 33 אלף שקל. ואם דאגתם אז מיד אחריו במקום השני נמצא נמל אשדוד עם שכר חודשי של כ־30 אלף שקל בחודש.

אחרי שני הנמלים הגדולים של ישראל נמצא בנק ישראל שם עמד השכר החודשי הממוצע על 28 אלף שקל ואילו בחברת החשמל וברשות לניירות ערך ‑ כ־27 אלף שקל. השכר ברשות שדות התעופה, שם היו סכסוכי עבודה לאחרונה, עמד על 23 אלף שקל בחודש.

שיאן השכר בקרב הגופים הציבוריים הוא רופא מומחה בהדסה שמרוויח 253 אלף שקל בחודש. במקום השני מבין שיאני השכר מופיע רופא מומחה ברפואת עיניים בכללית. בכללית מבהירים כי השכר הגבוה הוא לאור כך שהרופא עובד במשרה מלאה בשירות הציבורי, בקהילה ובבית חולים בפריפריה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך