ניצחון בסיבוב. מכבי אשדוד גברה על הפועל ת"א עם סיום הסיבוב השני

טולפסן, קרטר וסטול השכיחו את מכת הפציעות של מכבי אשדוד/באר טוביה והובילו אותה לניצחון חוץ חשוב על הפועל "SP מצר" ת"א, במחזור האחרון של הסיבוב השני, .88:95.
סטול מוליך את אשדוד
סטול מוליך את אשדוד להתקפה (לירון מולדובן)

מכבי אשדוד הצטרפה למאבק על הכניסה לפלייאוף. "הדולפינים" הגיעו להיכל קבוצת שלמה ללא ליס שושי הפצוע ועם רוטציה של שישה שחקנים ורבע גברו בפעם השנייה העונה על הפועל "SP מצר" ת"א, 88:95 חשוב שמצמק את הפער ביניהן בטבלה לנקודה. בדיוק בסיום הסיבוב השני, אשדוד סיימה בטעם של ניצחון לקראת הסיבוב השלישי.

טולפסן קלע סל ראשון בתוך הקשת, אלא שהאדומים הפעילו שוב ושוב את אמינו היעיל שהשלים מהפך ושלשה של גרין הגדילה ל-15:19. אשדוד סגרה רבע קליעה נהדר (6-10 לשלוש) עם שלשות של קרטר וטולפסן והחזירה את ההובלה, 19:24. טולפסן הלוהט ושולר החליפו שלשות, גינת צימק מהקו ל-38:36. טולפסן הגיע ל-7 שלשות וקרטר הגיע ל-5 שלשות ללא החטאה בדרך ליתרון 12, גינת הוריד בסל ועבירה אבל וייס עם השלשה ה-13 של קבוצתו מ-21 ניסיונות חתם מחצית אדירה של אשדוד, 45:58.

מקניל וטולפסן נאבקים על כדור אבוד (צילום: עודד קרני)

מקניל מהקו הוריד ל-60:51. שולר ושוב מקניל בהרבה מאמץ הצליחו להוריד לחד-ספרתי אבל סטול אסף נקודות מהקו וקבע יתרון 65:75 אחרי 30 דקות.  סל של וייס ודאנק של פליישר הגדילו ל-13, גינת ניסה לצמק אבל וייס המשיך את הרבע המצוין שלו עם סל ואסיסט ללוי, 75:87. שתי דקות לסיום. סטול חדר נהדר והשאיר את טולפסן לדאנק עם האסיסט ה-13 שלו. אמינו עוד צימק, אבל קרטר קלע פעמיים מהקו ודאנק של טולפסן סגר עניין, 88:95 בסיום לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך