משכנתא למסורבים- איך אני מאמין שצריך להשיג משכנתא!

שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות עבור אנשים שהבנקים לא רוצים לתת להם משכנתא, הכוונה שלי היא לאנשים שרוצים לקחת משכנתא בבנק ולא משהו חוץ בנקאי. אני רוצה קצת להסביר איך הדברים האלו עובדים ואת הדברים שאני מאמין בהם.
הבנק לא מאשר לך משכנתא בגלל BDI? מרטין בוקסדורף יסדר!

אז בואו נתחיל, אני אפרט קצת את הנקודות העיקריות ואנסה להסביר איך אני מצליח להתגבר על הבעיות האלו ולהשיג משכנתא למסורבים, למרות שהבנקים לא רוצים לתת משכנתא מלכתחילה.

מה הבעיה?

הדבר הראשון הוא לאתר את הבעיה שבגללה הבנקים לא רוצים לאשר משכנתא. זה נכון שיש הרבה מאוד סיבות והרבה מאוד מקרים, אבל בדרך כלל זה קורה בגלל בעיות כל שהן שהיו לאותו האדם או אותו הזוג. כלומר, הלוואות שלא שולמו, צקים שחזרו, חיובים שחזרו ועוד כל מיני בעיות אחרות שיכולות להיות. ברשותכם, אני אנסה להסביר איך אני מתמודד עם בעיות של BDI ואשאיר את הבעיות האחרות לפעם אחרת.

אז הבעיה:

אז נניח שהבעיה שלנו היא שלפני שנה היו החזרים של הלוואות. המטרה שלנו היא להבין איך נגרמו הבעיות האלו, מדוע נגרמו הבעיות האלו ואיך אנחנו יכולים להפוך את זה לטובתינו.

זה נכון שהעובדות היבשות מראות שהייתה בעיה כל שהיא של החזרי הלוואות, אנחנו צריכים לראות איך אנחנו יכולים להפוך את זה למשהו קצת יותר חיובי.

למה זה קרה? האם היו נסיבות חיצוניות שגרמו לזה? האם הייתה טעות כל שהיא? יש הבדל בין להגיע לבנקים ולהגיד שהלקוחות עברו כמה בעיות לפני שנה, לבין להגיע לבנקים ולהגיד שהלקוחות האלו עברו לפני שנה קושי נקודתי בגלל תאונת עבודה של הבעל שנפצע, לא יכול היה לעבוד במשך 4 חודשים. הם נכנסו למעט בעיות וחזרו להם כמה תשלומים בהלוואות. נכון שהגרסה השנייה נשמעת הרבה יותר טוב?

מה אני עושה?

תראו , עכשיו דיברתי על הדרכים שבהן אנחנו יכולים לקחת את הבעיות שהיו ולהסביר אותן בצורה יותר טובה. הסיבה לזה, היא שאני צריך ללכת לבנקים ולהסביר להם ולשכנע אותם שהם צריכים לתת משכנתא, למרות שהם לא רוצים. הטיעונים האלו שאנחנו נכין מראש, אלו הכלים שאיתם אני הולך לבנקים כדי לשכנע אותם.

ניירת וניירת:

אני מאמין גדול מאוד בניירת, כי זה דבר שנותן לכל דבר תוקף הרבה יותר רישמי. כלומר, נניח שאנחנו רוצים להביא טיעונים שבגללם היו בעיות בהלוואות. אני יודע בוודאות שאם נביא אסמכתאות לבעיות האלו, זה ייראה הרבה יותר טוב ויהיה לי קל הרבה יותר לשכנע את הבנקים לאשר את המשכנתא. בואו נחזור לדוגמה הקודמת שלנו: נניח שהייתה תאונת עבודה, אני רוצה להביא אישורים רפואיים מאותה התקופה כדי להסביר את הדברים האלו בצורה אמינה יותר.

לסיכום העניין: אני הישגתי כבר מאות משכנתאות לאנשים שבכלל לא האמינו שהם יכולים לקבל משכנתא, אם נעבוד יחד לפי הדברים שציינתי כאן במאמר, סביר להניח שגם לכם תהיה משכנתא למרות שהבנקים סירבו בהתחלה.

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות למרטין: 050-8116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך