אחרון לא חביב. מ.ס אשדוד הובסה 5:1 על ידי הפועל ת"א

במשחק ההזדמנות אולי האחרונה מול הפועל ת"א, הובסה אשדוד 5:1. אשדוד נותרה בדקה ה-23 בעשרה שחקנים לאחר הרחקת לינגאנה. הבראן כבש שער מצמק לקראת הסיום. אשדוד ירדה למקום האחרון.
הבראן מתכונן לבעיטה
בספק. (צילום: טל אקוקה)

אחרי ההפסד למכבי פ"ת, ידעו באשדוד שהמשחק הזה עם פתיחת הפלייאוף התחתון, מול הפועל ת"א הוא ההזדמנות האחרונה לשרוד בליגת העל. אשדוד ירדה מנוצחת 5:1  וירדה למקום האחרון. למעשה ניתן להגיד שאפשר אולי להתחיל את ההכנות לעונה הבאה.

המשחק החל פושר עד חלש, כששתי הקבוצות לא עושות הרבה. אבל מהדקה ה-22 המשחק התעורר ולא לטובת אשדוד. זה התחיל בדקה הזו כהפועל ת"א כמעט כבשה והכדור הורחק מהקו של אשדוד על ידי ברדע. עברה דקה. לינגאנה גלש בצורה לא ספורטיבית לרגלי ניר לקס וראה את האדום. אשדוד בעשרה שחקנים. זה היה האות להתמוטטות.

בתוספת הזמן הגיע השער הראשון של הפועל ת"א. ואלסקיס הליטאי קיבל כדור נהדר של קאיו שהשאיר לו בנגיעה כדי להמשיך עם החיצון של הנעל ישירות לשער של אשדוד. קשה היה לראות איך אשדוד תחזור משער פיגור, בדקה קריטית ובעשרה שחקנים.

והיא לא חזרה. המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו שהראשונה הסתיימה. (59) אחמד עאבד נכנס מצוין משמאל למרכז ושחרר בעיטה שטוחה שלא הותירה לג'ראפי שום סיכוי 0:2. בדקה ה-73 זה נגמר סופית. רמזי ספורי נכנס גם לרשימת הכובשים והעלה ל-0:3 להפועל ת"א. זה לא נעצר. 6 דקות אח"כ נכנס הרביעי בשער לחיבורים של קלאודמיר פריירה 0:4 לתל אביב. 6 דקות לסיום המשחק עידן כהן הוסיף את החמישי. זו כבר הייתה תבוסה.

רומן הבראן רק צימק את התוצאה 4 דקות לסיום. אבל זה כבר לא שינה כלום.  זה היה מעט מידי ומאוחר מידי, למשחק הזה ולעונה כולה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, שפונגין, עוביידה, ברדע, גיל כהן, לינגאנה, גורדנה, דן ביטון (אספה, 63), מושל, הבראן, יחזקאל (קנזביץ',56).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך