הפסד חמישי מקום שלישי

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נוצחה בבית על ידי האלופה הפועל ראשל"צ 30:26 ואיבדה לה את המקום השני, במחזור האחרון של הליגה הרגילה. היה זה הפסדה החמישי של אשדוד ברציפות. אשדוד תפגוש ברבע גמר הפלייאוף את קרית-מוצקין ואם תעבור אותה (סדרת הטוב מ-3) היא תפגוש את המנצחת בסדרה בין הפועל ראשל"צ להרצליה.
גאבור לנגהאנס מהפועל אשדוד במפגש קודם מול הפועל ראשלצ צילום גבי אלאלוף
גאבור לנגהאנס מהפועל אשדוד במפגש קודם מול הפועל ראשלצ (צילום גבי אלאלוף)

הפסד חמישי ברציפות ואיבוד המקום השני, ברגע האחרון. זה מה ש"השיגה" היום, שישי, קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, במחזור האחרון של הליגה הרגילה לאחר הפסד בייתי להפועל ראשל"צ.

האלופה הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ העפילה אל המקום השני, על חשבונה של הפועל SP אשדוד, אחרי ניצחון חוץ מולה 30:26 (14:12). מדובר בהישג מבחינת הפועל, במיוחד אחרי פתיחת עונה לא טובה והטרגדיה שבה כוכבה נובאק בוסקוביץ' שם קץ לחייו. לאורך כל הדרך הפועל השכילה לשלב את צעירי העתיד שלה (אחד מהם, איתי סורקיס, כבש היום 8 שערים – כמו סאבו מאסטר).

אשדוד (הפסד חמישי ברציפות) מסיימת במקום השלישי, עם אותו מספר נקודות כמו של א.ס SGS רמה"ש הרביעית (גברה על קרית מוצקין 33:29). אשדוד מקדימה את רמה"ש על חודו של שער, במפגשים הישירים ביניהן (אשדוד ניצחה ברמה"ש 24:27, ונוצחה במפגש השני 32:30). אשדוד עם סיבוב שני מאכזב מאוד (כולל 6 הפסדים), לעומת הראשון המוצלח שלה. אשדוד תפגוש את קרית-מוצקין לסדרת רבע גמר הפלייאוף.

סדרות רבע הגמר שנקבעו על פי דירוג הקבוצות 8-1 (בשיטת הטוב עד 3 משחקים): מכבי ראשל"צ – מ.כ באר שבע, הפועל ראשל"צ – בני הרצליה, א.ס רמה"ש – א.כ נס ציונה. המנצחות בסדרות בין מכבי ראשל"צ לבאר שבע ובין רמה"ש לנס ציונה יפגשו בחצי הגמר. המנצחות בסדרות בין הפועל ראשל"צ להרצליה ובין הפועל אשדוד לקרית מוצקין יפגשו בחצי הגמר השני. בבית התחתון יתמודדו עירוני רחובות, מ.כ חולון, הפועל קרית אונו והפועל ר"ג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך