בעקבות האחות: האחות הקטנה של הדס מלכא ז"ל סיימה טירונות במג"ב

שקד מלכא, אחותה הקטנה של לוחמת משמר הגבול הדס מלכא ז"ל, סיימה השבוע טירונות במשמר הגבול. שקד החליטה להתגייס לאותו החייל שבו שירתה אחותה. היא סיימה את הטירונות בהצטיינות גדודית. גם שני בני דודיה של הדס ז"ל החליטו ללכת בדרכה וסיימו גם הם באותו הקורס את הטירונות.
שקד מלכא
שקד מלכא. בעקבות האחות.

איזו צמרמורת. איזו סגירת מעגל. שקד מלכא, אחותה הקטנה של הדס מלכא ז"א, סיימה השבוע טירונות משמר הגבול, בחיל בוא שירתה אחותה, ועוד בהצטיינות גדודית.

הדס מלכא ז"ל, 23, מפקדת ולוחמת במשמר הגבול שנרצחה לפני כשנתיים על ידי מחבלים. באותו אירוע בו נפלה, כח של לוחמי משמר הגבול שפעל בשער שכם שמע לפתע קולות ירי ודיווחים בקשר על פיגוע באזור מערת צדקיהו הסמוכה לשער שכם. הכח התכנס והתחיל לנוע לכיוון מקום האירוע, כאשר לפתע הגיח מחבל נוסף והחל לדקור את הדס. במשך מספר שניות נאבקה הדס עם המחבל שדקר אותה מספר פעמים, תוך שהיא מנסה לשלוף את נשקה. הלוחמים שהבחינו במתרחש ביצעו ירי לעבר המחבל, ירי שהביא למותו.

(מפקד מג"ב בטירונות מדבר על שקד ואחיינה ועל המסורת שהותירה הדס מלכא).

עתה אחותה הקטנה שקד החליטה שהיא תתגייס למשמר הגבול בדיוק כמו אחותה שנפלה. במוצ"ש תשודר כתבה בערוץ 12, בתוכניתה של דנה וייס, על שקד מלכא והטירונות שעברה.

הדס מלכא ז"ל

האח של הדס ז"ל ושקד, גיא, כתב בין היתר: "שקד אחותי הקטנה. גאה בך כל כך, בטוח שהדס צפתה בטקס בהתרגשות, כשראתה את אחותה הקטנה מקבלת מצטיינת מחזור".

גיא ושקד מלכא

רזיאל פאר חבר קרוב של הדס ז"ל,  פוסט וכתב : "להדס מלכא יש אחות…שקד מלכא..שהתגייסה למשמר הגבול בעקבות הדס,
להמשיך דרכה. אך לא בזה הסתפקה שקד.
אתמול שקד קיבלה מצטיינת מחזור, מול עיניהם הדומעות והנרגשות של אלפי אנשים
שבכו וקרעו את השמיים במחיאות כפיים למשפחה הגיבורה הזו….להסתכל מהצד….ולהבין איזה אמא גידלה אותם…
איזה אבא חינך אותם…ולב אחד אמיץ במיוחד"

הפוסט של גיא מלכא.

מסתבר שבזה לא תם הסיפור. שני בני דודיה של הדס מלכא, יובל לחייאני שגר באשדוד והודיה גלי שגדלה באשדוד, סיימו גם הם באותו הקורס ובואתו הטקס את הטירונות במג"ב. הם החליטו כמו שקד ללכת בדרכה של הדס מלכא ז"ל ולשרת במשמר הגבול.

סוגרים מעגל. שקד ובני דודיה יובל והודיה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך