אשדוד בשגרה מלאה עם עירנות לנעשה בעזה

בעירייה עשו הערכת מצב עם כוחות הביטחון. כרגע יש שיגרה מלאה, אבל עוקבים אחר הנעשה בעזה, בעקבות הירי על גוש דן ועוטף עזה. לא ברור עדיין אם תפרס סוללת כיפת ברזל.

בעיריית אשדוד עוקבים אחר הנעשה בעזה בעקבות הירי אמש, על גוש דן והבוקר על ישובי עוטף עזה.

בינתיים נמשכת ההסלמה בעקבות שיגור הרקטות לגוש דן. ב-7:18 הבוקר, שישי, יורטו שלוש מארבע רקטות שנורו אל אזור שדרות ושער הנגב מבלי שאיש נפגע. רסיסי מיירט כיפת ברזל נמצאו בחצר בית ספר. הלילה והבוקר תקף צה"ל כ-100 יעדי טרור ברצועה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ערך שיחה דחופה עם כוחות הביטחון וגורמי הביטחון בעיר והוחלט על שגרה מלאה עם עירנות לנעשה בעזה. ברור כי ייתכן שגורמים בחמאס ובעיקר בג'יהאד האסלאמי ירצו להסלים את המצב ועלולים לירות לאזור. על פי הנוהל ברגע שיש שיגור רקטות  בקרבת אשקלון, בוודאי לגוש דן, עולה הכוננות באשדוד כמעט לכוננות המלאה. כך שאם תהיה החמרה והמצב ישתנה, הכוחות באזור כבר ערוכים. לא ברור אם תיפרס סוללת כיפת ברזל באשדוד, אבל זה כמובן תלוי באם המצב יוסלם ויהיו עוד ירי רקטות, בוודאי לאזורים הקרובים לאשדוד.

ראש העיר הוציא הודעה כבר אמש: "תושבי אשדוד היקרים. לאור אירוע הירי על תל-אביב, קיימתי בדיקה והערכת מצב מול גורמי הביטחון, ונכון לעכשיו ממשיכים בשגרה ושומרים על עירנות". פיקוד העורף מסר: "בשלב זה אין הנחיות מיוחדות. מתקיימת הערכת מצב להמשך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך