הפצועים הועברו לתל השומר, העירייה תחקור את אישורי המבנה שקרס

לאחר ניתוח דחוף הועברו שני פצועי המבנה שקרס אתמול, באשדוד, מביה"ח אסותא להמשך טיפול בבית החולים תל השומר. העירייה ביום ראשון תבדוק האם היו אישורים למבנה שקרס וככל הנראה היה תוספת לא מאושרת והאם פעלו נגד בעלי המבנה.
הפצועים הועברו לתל השומר, העירייה תחקור את אישורי המבנה שקרס
המבנה.( צילום: דוברות המשטרה)

שני פצועי המבנה שקרס אתמול, חמישי, ברחוב מרטין בובר באשדוד, הועברו לביה"ח תל השומר.

השניים הגיעו במצב קשה לביה"ח אסותא אשדוד ושם הם הוכנסו מיד לניתוח. לאחר הניתוח הוחלט על ידי הצוות הרפואי באסותא לשלוח אותם להמשך טיפול בבית החולים תל השומר.

בנושא המבנה עצמו. לאחר שמכבאות לכיש הודיעו כי הוקם צוות חקירה מיוחד של מחוז דרום לבדוק את סיבת הפיצוץ, ככל הנראה מדליפת גז, וכי הם פינו את ההרס והאירוע בשליטה, או במילים אחרות הוא הסתיים ללא פצועים נוספים, החליטו בעירייה לבדוק את נושא אישורי הבנייה.

 

כמו שזה נראה כרגע, נכון לעכשיו הערכה בעירייה היא כי המבנה היה ללא אישורים. אבל ביום ראשון יבדקו זאת בצורה עמוקה ויראו אם היו אישורים, או הוגשה בכלל בקשה ואם לא היו, האם כבר פעלו נגד המבנה. כמו שזה נראה הערכה היא שמדבור בתוספת בנייה לא מאושרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך