המבנה שקרס היה ככל הנראה ללא אישורי בניייה

על פי גורמים בעירייה נראה כי המבנה שנבנה כתוספת היה לא אישורי בנייה. נמנע אסון גדול יותר שכן המקום משמש לבילויים ובעוד כמה שעות היה אמור להיות מלא. יש כוונה להשטיח את המקום כבר ולטפל בכל בנייה ללא היתר בנייה. הפצועים הועברו לחדר הניתוח להמשך טיפול.
המבנה שקרס היה ככל הנראה ללא אישורי בניייה
בלי אישור?

אסון גדול נמנע ככל הנראה באזור המבנה שקרס הערב, חמישי, ברחוב מרטין בובר באשדוד, שכן הוא משמש כמקום בילוי מרכזי. בעוד כמה שעות המוקם היה אמור להיות הומה אדם.

נודע כי ככל הנראה המקום נבנה כתוספת בנייה לללא היתרי בנייה או אישורים לכך. על פי גורמים בעירייה יש כוונה להשטיח כעת את המקום ולבבדוק אם יש עוד מקומות כשכאלה ללא אישוירים מתאימים.

כמו שזה נראה מדובר בבלון גז שהתפוצץ לאחר שהייתה כנראה דליפה. יש שני פצועים במקום שפונו במצב קשה לביה"ח אסותא. כוחות הצלה בודקים אם שי עוד לכודים, למרות ששההערכה היא שאין.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אליהו אדרי שהגיע מהראשונים לזירת האירוע סיפר: "מדובר באירוע מורכב מאוד, המבנה החד קומתי קרס לגמרי ובמקום היה הרס רב, יחד עם כוחות הכיבוי פעלנו במהירות לחלץ את 2 הגברים שנלכדו כשהם בהכרה וסובלים מפציעות קשות מאוד בכל חלקי גופם. העלנו אותם במהירות לאמבולנסים והם פונו תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח אסותא בעיר. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה נמצאים עדיין בשטח ומאבטחים את עבודת הכבאים שסורקים את המבנה וערוכים להעניק טיפול לפצועים נוספים במידה ויאותרו."

מאסותא אשדוד נמסר: "בהמשך לקריסת הבית ברחוב מרטין בבור – לבית החולים אסותא אשדוד הגיעו 2 פצועים במצב קשה. השניים, שזוהתם עדיין לא ידועה, הועברו לחדר הניתוח להמשך טיפול".

דוברת כבאות והצלה לישראל תחנת אשדוד: "סיכום לגבי קריסת המבנה. כרגע הוקם צח"מ של מחוז דרום לבדוק את סיבת הפיצוץ
יש לציין שמפקד הזירה גייס כלי צמ"ה ומפנים את הגג של המבנה שקרס על מנת לשלול לכודים נוספים.כוחות כבאות והצלה מפנים את ההרס ואירוע בשליטה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך