הבית שלהן. אשדוד ניצחה את רמת חן וזכתה ביתרון הביתיות בסדרת הגמר סל

מכבי בן בנות אשדוד שמרה בניצחון גדול 77:90 מול רמת חן, על יתרון הביתיות בסדרת הגמר סל שיפתח בחמישי. אשדוד סיימה את הליגה במקום הראשון ותארח בחצי המגר סל את...רמת חן בסדרתהטוב מ-5.
הבית שלהן. אשדוד ניצחה את רמת חן וזכתה ביתרון הביתיות בסדרת הגמר סל
אלכסנדריה הארדן עם הכדור מול ויקטוריה ויויאנס. (צילומים: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל).

מקום ראשון. מקום ראשון.

הפלייאוף נגמר והאלופה מכבי בן בנות אשדוד סיימה במקום הראשון בליגת העל בכדורסל לנשים ובגדול לאחר ניצחון 77:90 על רמת-חן. אשדוד תשחק בחמישי בחצי גמר הפלייאוף מול…רמת חן, כשיש לה את יתרון הביתיות עד לתום סדרת חצי הגמר סל ואם תעלה לגמר סל.

הקבוצה של גלעד כץ שמרה על המקום הראשון בטבלה בסיכום משחקי הבית העליון אחרי ניצחון מרשים על מכבי רמת חן/בליך 77:90 . צ'לסי הופקינס סיימה עם טריפל דאבל ודניאל אדאמס המשיכה ביכולת המצוינת עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-22:46 דקות משחק. שתי הקבוצות יפגשו בסדרת חצי גמר הפלייאוף לאחר שהקבוצה של שירה העליון סיימה במקום ה-4 בטבלה.

צ'לסי הופקינס עם הכדור

קטיה לויצקי פתחה את המשחק עם שתי שלשות ושתי זריקות עונשין מוצלחות שהעלו את מכבי רמת חן/בליך ליתרון 7:8. שלשה של דניאל אדאמס, נקודות מהעונשין של ויקטוריה ויויאנס וסל של אריאלה רוזנטל, מאסיסט של צ'לסי הופקינס, העלו את אשדוד ליתרון 15:20 עם סיום הרבע הראשון. ברבע השני בלטה העליונות של אשדוד לאחר שעלתה ליתרון 17:26. שלשה של אדאמס העלתה את אשדוד ל-23:31 ושי דורון הקפיצה ל-23:35 חמש דקות לפני המחצית. טיירה ראפין פראט צימקה ל-38:32 והמחצית הראשונה הסתיימה ב-37:41 לאלופה, שנהנתה מ-16 נקודות של דניאל אדאמס לעומת 18 נקודות של אדוט בולג'אק.

אוהדי אשדוד חוגגים.

ברבע השלישי החזירה אלכס הארדן את רמת חן/בליך לפיגור 41:39 אבל שתי שלשות של שי דורון ושלשה  של דניאל אדאמס הקפיצו את היתרון האשדודי ל-41:50. סל של צ'לסי הופקינס קבע 44:59 שלוש דקות לסיום הרבע שהסתיים בעליונות של אשדוד, ביתרון 53:69 אחרי שלשה של אליסה בארון. ברבע האחרון אשדוד שמרה על שליטה מלאה במשחק וחילקה דקות בין שחקניות הקבוצה בדרך לניצחון.

 קלעו לאשדוד: דניאל אדאמס 23, שי דורון 18, צ'לסי הופקינס (12 ריבאונדים, 11 אסיסטים) וויקטוריה ויוינאס 15 כ"א , אליסה בארון 11, אריאלה רוזנטל 4, ירדן גוט ואלכס גיטצ'נקו 2 כ"א.

קלעו לרמת חן/בליך: אדוט בולג'אק 22, אלכס הארדן וטיירה ראפין פראט 17 כ"א, קטיה לויצקי 10, רוני בן נון 6, נעמה שפיר 5.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך