אשדודי בן 43 נתפס נוהג בשכרות פי 6 מהמותר

תוצאת בדיקת רמת האלכוהול לנהג באמצעות מכשיר "ינשוף" אותה ערכו השוטרים קבעה- פי 6 מהמותר!
אשדודי בן 43 נתפס נוהג בשכרות פי 6 מהמותר

 

צוות מיחידת השיטור העירוני ושוטרי התנועה בעיר אשדוד הוזעקו לקראת הצהריים הודות לערנותו של אזרח שהבחין ברכב פרטי הנוסע בצורה אשר מסכנת את הציבור. בדיקת הנהג שהיה לבדו ברכב העלתה כי רמת האלכוהול בגופו הנה פי 6! מהמותר ועמדה על 1,703 מיקרוגרם בליטר אוויר. הנהג הועבר לחקירה ובסיומה נפסל רישיון נהיגתו ורכבו הושבת על ידי קצין משטרה למשך 30 ימים.

"מדובר בעבירת חמורה של נהיגה בהשפעת אלכוהול פי כמה וכמה מהמותר בחוק. נהיגה שכזאת מסכנת באופן ממשי את ציבור משתמש הדרך ואת שלומו של הנהג בעצמו", נמסר מהמשטרה.

משטרת תנועה בלילה

לקראת הצהריים הבחין אזרח ברכבו של הנהג (תושב אשדוד, 43) החשוד כשזה נוסע ומזגזג בין נתיבי הכביש באופן שמסכן את יתר משתמשי הדרך. האזרח הערני הצליח לגרום לרכב החשוד לעצור ואף נטל מידי נהגו את מפתחות הרכב עד הגעת צוות השיטור העירוני והשוטרים למקום. הנהג שהדיף ריח אלכוהול חזק מהבל פיו, לא הצליח לבצע את בדיקת הנשיפה הראשונית והתקשה אף ללכת באופן יציב. הוא הועבר אל תחנת המשטרה שם ערכו לו השוטרים בדיקת אלכוהול במכשיר ה"ינשוף" שלאחר מספר ניסיונות בהן התקשה הנהג לעמוד, התקבלה תוצאה כאמור גבוהה פי 6 מעל למותר בחוק. בסיום חקירתו ולאחר שקצין משטרה הורה על פסילת רישיון נהיגתו של הנהג ורכבו הוחרם, שוחרר הנהג בתנאים מגבילים ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט לתעבורה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך