טיפול הפילינג גרם לכיעור בפנים, הצעירה תקבל פיצוי של מיליון שקל

תושבת הדרום שהגיעה לטיפול אסתטי בפניה בעלות של אלפי שקלים, סיימה אותו עם תוצאות גרועות במיוחד שגרמו לה לסימנים בלחייה ובחלקים נוספים בפנים. הצעירה פנתה למשרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול באשדוד, המומחים בהגשות תביעות בגין רשלנות רפואית, שהצליחו להוכיח לבית המשפט כי הנזק הרפואי החמור שנגרם לצעירה בשל הטיפול הלקוי, יגרום לה לכיעור פניה עד סוף חייה. לאחר הליך משפטי ממושך הצעירה תוכל להתנחם בכך שתזכה לפיצוי של מיליון שקל מחברת הביטוח של הרופא ומהרופא עצמו
פנים מטושטשות של אישה בניתוח

טיפול פילינג שהיה אמור להפוך צעירה מהדרום ליפה יותר וזורחת יותר, הסתיים עם תוצאות רפואיות עגומות והרסניות ונזק בלתי ניתן לתיקון. צעירה בשנות ה-30 לחייה הגיע לקליניקה של רופא המתמחה בטיפולים אסתטיים וביקשה לחדש את עור פניה בטיפול פילינג חדשני.

שמחה וטובת לב היא נשכבה במיטת הטיפולים והייתה בטוחה שעל פי ההבטחות המוקדמות, היא תזכה לעור פנים צעיר ורענן יותר לאחר סדרת הטיפולים.

האמת הייתה הפוכה לגמרי. הצעירה התעוררה בוקר אחד, ניגשה למראה ועיניה חשכו – בלחייה הופיעו עיגולים כהים ובולטים, וחלקים אחרים של פניה "זכו" אף הם לביקור של סימנים דומים. לאחר שהבינה מהרופא המטפל כי אין לו אפשרות לתקן את הנזק הקשה בפניה, היא החליטה להגיש נגדו תביעה גדולה.

עו"ד מאיר הילל-טבול ייצג את הצעירה בהליך המשפטי

הצעירה הגיעה למשרדי עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול בבניין הקיי-טאוור באשדוד. מדובר במשרד עורכי דין המתמחה בתביעות של רשלנות רפואית, ולאחר פגישה ארוכה ואיסוף החומרים הרפואיים, אכן הוגשה תביעת ענק. עו"ד מאיר הילל-טבול הציג בפני בית המשפט מסמכים רפואיים וחוות דעת רפואיות, שקבעו כי מדובר בכיעור פניה של הצעירה ללא שום אפשרות לתקן את הנזק בעתיד. לאחר הליך משפטי מורכב, בית המשפט קיבל את התביעה ופסק כי חברת הביטוח של הרופא והרופא עצמו, יפצו את הצעירה בסכום של כמיליון שקל.

כמה מילים על טיפול הפילינג והסכנות שיש לשים לב אליהן. מדובר בטיפול קוסמטי הכולל קילוף כימי של שכבות עור חיצוניות, במטרה לאפשר לעור חדש לצמוח. הטיפול נעשה בדרך כלל עקב שיקולים אסתטיים ולא משיקולים רפואיים, כגון: החלקת קמטים, הסרת צלקות וכתמים שנוצרו בעור במהלך השנים, והוא מבוצע על ידי רופא מומחה ברפואת העור.

ישנם סוגים שונים של פילינג, כגון: פילינג כימי קל נעשה באמצעות תמיסות כימיות שמכילות חומצה תלת כלורית, ניתוח פלסטי של פילינג כימי עמוק שנעשה בחדר ניתוח תחת הרדמה, פילינג באמצעות לייזר, פילינג באמצעות גלי רדיו ועוד. ביצוע פילינג שאינו מתאים לסוג העור, ללא אבחון מוקדם או ביצוע הליך בחוסר מיומנות או מקצועיות עלול להוביל לשינויי גוון העור, יצירת כתמי פיגמנטציה, גרימת נזקים בלתי הפיכים והצטלקות.

תביעה בגין רשלנות רפואית בטיפול פילינג תוגש במקרים שבהם נגרם למטופל נזק עקב טיפול שבוצע שלא על פי הפרקטיקה המקובלת בעולם הרפואה. כדי להגיש תביעה יש לפנות בשלב ראשון אל מומחה כדי לקבל חוות דעת רפואית, ולהעריך אם קיים קשר סיבתי בין הנזק לאופן הטיפול. בשלב הבא יש לפנות אל עורך דין העוסק בדיני נזיקין, כדי להעריך מהם סיכויי התביעה, בהתאם לידע ולניסיון שלו בתחום, בהתבסס על חוות דעת של המומחה, הרשומה הרפואית של המטופל, ופרטים רלוונטיים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך