שיתוף פעולה בין המועצה הדתית באשדוד למנהלת רובע ו'-ח'

במפגש של הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית באשדוד, עם איציק מויאל, ראש מנהלת רובעים ו'-ח', סוכם על שיתוף פעולה בין הצדדים. הרב דהן: "המועצה הדתית תעבוד בשיתוף פעולה מלא עם ראשי המנהלת ברובעי העיר"
שיתוף פעולה בין המועצה הדתית באשדוד למנהלת רובע ו'-ח'
איציק מויאל, הרב דהן והרב בן-חמו במהלך הסיור באשדוד

בשבוע האחרון יצאו לסיור הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית והרב חיים בן-חמו, עם איציק מויאל, ראש מנהלת רובעים ח' ו-ו', כדי לעבוד בשיתוף פעולה מלא בנושאים הקשורים בין המועצה הדתית לתושב כמו עירובין ומקוואות.

במפגש במשרד המנהלת ברובע ח', הרב עובדיה דהן שיבח את ראש המנהלת איציק מויאל, העושה עבודה נהדרת ברובעים בעזרה ומענה לתושב, המשמש כבמה לעדכונים הדדיים וחשיבה על פרוייקטים משותפים לעתיד לבוא, צוותים משימתיים לפי העניין. בעקבות כך, הקשר מתהדק ומקבל משמעות טובה יותר בין המנהלת לתושבים, כך גם במפגש זה מויאל נעתר מיידית לשמוע ולראות מקרוב את בקשת המועצה הדתית. כן הוחלט גם יחד לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם שאר ראשי המנהלת ברובעי העיר בנושאים הקשורים למועצה הדתית.

בסיור בשטח, עמדו מקרוב על בניית קווי העירוב והצבת העמודים באופן בטיחותי ונאה לסביבה. כמו כן סיירו במקוואות ברובעים ו' ו-ח' אשר לקראת החג תושבים רבים מגיעים לטבול כלים ואריזות הקרטון וניילון מתפזרות לכל עבר. מויאל הציע פתרון מיידי שלאחר חג הפורים יוצבו  עגלות אשפה ניידות בסמוך כדי שלא תתפזר פסולת באזור. יצויין כי בכל תחום ההלכתי בנושא העירוב ברובע קובע הרב חיים קלמנוביץ חבר לשכת הרבנות, רב שכונה ורב מחלקת העירובין, שכבר ערך סיור במקום בעבר ונתן את ההוראות על שיטת הקמת העירוב במקומו הנצרכים ע"פ ההלכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך