חברת צרפתי שמעון תבנה פרויקט חדש של 89 צמודי קרקע בגן יבנה

מדובר בשכונה חדשה ומגוונת שתכלול בתים דו-משפחתיים, רביעיות, בנייני בוטיק בני 2 קומות עם דירות גן ודופלקס גג, צמודי קרקע עם ובלי מרתף * מנכ"ל החברה אבי צרפתי: "משפרי דיור רבים המגיעים מאשדוד ומעוניינים לשדרג את מקום מגוריהם ואף להגשים את חלום הבית והגינה, מוצאים את מבוקשם בגן יבנה"
אבי צרפתי
אבי צרפתי מוביל ביד רמה את העשייה בחברת צרפתי שמעון

חברת צרפתי שמעון השלימה רכישת 33 יחידות קרקע ממנהל מקרקעי ישראל בגן יבנה, ותבנה פרויקט של 89 קוטג'ים. בימים אלה החלה החברה לתכנן את אופי הבנייה על המגרשים הללו. השכונה תהיה מגוונת ותכלול בתים דו משפחתיים, רביעיות, בנייני בוטיק בני 2 קומות עם דירות גן ודופלקס גג, צמודי קרקע עם ובלי מרתף.

לצורך תכנון הפרויקט בחרה החברה באדריכל אבי שטרנפלד, הידוע בתכנון שכונות צמודות קרקע. הבחירה בו נבעה מתוך רצון במאקרו להעניק לשכונה צביון כפרי ובמיקרו להעניק לכל בית את הטאץ' התכנוני האישי, החשיבה וההקפדה על הפרטים הקטנים שכה חשובים בבנייה נמוכה החל מפתחי תאורה רבים לבית ועד השמת דגש על פרטיות כל יחידה ויחידה.

גן יבנה התפתחה מאוד בשנים האחרונות. כל בתי היישוב, למעט 9 בניינים, מוגדרים כצמודי קרקע. היישוב מאופיין באוכלוסייה חזקה בדירוג סוציואקונומי גבוה על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

לחברת צרפתי שמעון ניסיון עשיר ורב שנים בבניית פרויקטים איכותיים של צמודי קרקע, ובנתה עד היום מאות יחידות. צרפתי וילג'-שכונת קוטג'ים ייחודית עם רחובות הולנדיים בת 90 יח"ד, בראש העין פרויקט של 68 קוטג'ים, ו-120 יח"ד במושב שתולים.

לדברי אבי צרפתי, סמנכ"ל חברת צרפתי שמעון "גן יבנה הינו יישוב בעל צביון כפרי והרוב המכריע של הבנייה מאופיין בבנייה נמוכה, צמודת קרקע, וילות וקוטג'ים. לאור זאת, משפרי דיור רבים המגיעים מאשדוד ומעוניינים לשדרג את מקום מגוריהם ואף להגשים את חלום הבית והגינה מוצאים את מבוקשם ביישוב. חשוב לי לציין כי גם במכרזים העתידיים בעיר אשדוד, לא מיועדת בנייה צמודת קרקע. בנוסף עבור תושבי אשדוד, גן יבנה נחשבת כשכונה-פרבר של אשדוד ולכן זוהי בחירה מועדפת עליהם שאיננה מצריכה מעבר למקום גיאוגרפי מרוחק".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך