ועד הנמל: "ניצחנו אין צווי מניעה". ההנהלה: "הם חוזרים לתפוקה מלאה"

בתום דיון בבית הדין לעבודה בבאר שבע, בה ביקשה הנהלת הנמל כי יוצאו צווי מניעה לעובדים שפוגעים לטענתה בעבודה מאחר והם לא מתייצבים בגלל דיווחים על מחלה, ראה כל צד את עצמו כמנצח בסיבוב הזה. הצדדים עלולים להפגש שוב בבית הדין בעוד 14 יום.
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

היום, רביעי נערך דיון בבית הדין האזורי בבאר שבע לבקשת הנהלת נמל  אשדוד, שיורה לעובדים לשוב לעבודה סדירה ומלאה ולהפסיק את הפגיעה בלקוחות החברה. ההנהלה טענה כי נרשמים שיבושי עבודה בנמל בגלל אי התייצבות עובדים למשמרת בשל דיווח על מחלה. בתום הדיון ראה כל צד את עצמו כמנצח בסיבוב הזה. הועבדים כי לא הוצאו צווי מניעה וההנהלה כי העובדים יחזרו לעבוד בתפוקה של 24 מכלות בשעה. או כפי שהם מכנים זאת, "תפוקה מלאה". הצדדים עלולים להפגש שוב בבית הדים בעוד 14 יום.

מועד הנמל נמסר: "הבוקר הסתיים דיון בצווי סרק שהגישה הנהלת נמל אשדוד לבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, במקום לחזק את הנמל ולקדם את הרפורמה עם העובדים. טענות העובדים שנשמעו בדיון, ישארו על כנן ויישמעו בדיון העיקרי, כך נפסק ע"י כב' הש' רחל גרוס. הובטח ע"י הועדים להמשיך להשיא תפוקות ולפעול להחלפת עובדים שנגרעים ממצבת בשל מחלה כפי שעד כה פעלו. וועדי העובדים הבהירו שטענות ההנהלה לעיצומים הנן על גבול ההזייה וגובלות בדיבה נגד עובדים. טענות דומות לאלה כבר הועלו לפני כשנה ואז בית הדין דחה את הנהלת הנמל בבקשה דומה. ועד העובדים מקווה ומניח שהצדק גם הפעם ייעשה, ותיאוריית הקונספירציה של ההנהלה נגד עובדים, במקום לקדם את הנמל, תידחה שוב".

החלטת ביהמ"ש

מהנהלת הנמל נמסר: "בתום דיון משפטי בבית הדין לעבודה בבאר שבע הודיעו ועד ציוד מכאני וההסתדרות כי ישיבו העבודה בנמל לסדרה ובתפוקה מלאה. שופטת בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, רחל גרוס, קיבלה כהחלטה את הודעת ההסתדרות וועד עובדי ציוד מכאני כי ״יפעלו לקיום עבודה תקינה וסדירה ובכלל זה לקצב עבודה של סקטור עובדי ציוד מכאני לרבות סיוע בשיבוץ מחליפים. ההחלטה התקבלה בתום דיון של כ-3 שעות שהתקיים הבוקר. מהנמל נמסר: ״נעקוב בשעות הקרובות האם העבודה אכן חוזרת לסדרה בצורה מלאה. אנו פועלים כדי שהשירות ללקוחות יינתן בצורה תקינה וללא תקלות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך