האיש והצעצועים חגג יום הולדת 60 במסיבת הפתעה משפחתית מי מהאשדודים הגיע לפרגן?

בני משפחתו של ציון חזן הבעלים של רשת עידן 2000 יחד עם חברים קרובים, שותפים לעבודה ומכובדים אחרים, התקבצו אתמול בערב במתחם אירועים באשדוד "אחוזת הספן".
יום הולדת 60
צילום תומר חי

חזן הוזמן על ידי שני חבריו לצאת למסעדה לארוחת ערב וכשנכנס הופתע על ידי כ- 200 חברים ובני משפחה שצעקו לו הפתעה ושרו הפי בורסדיי לכבוד יום הולדתו ה 60 של חזן. וזה לא הכל בני המשפחה והחברים הקרובים מהארץ ומחו"ל הכינו לחזן הפתעה בדמות סרטון אליו נרתמו גם סלבס קרובים בהם  הכדורגלנים יוסי בניון ומאור בוזגלו הפרזנטור טל מוסרי ומנהל קבוצת בני יהודה בכדורגל כפיר אדרי שנרתמו לשלוח לציון ברכה מוקלטת ליום ההולדת עם המשפט שכל כך מאפיין את חזן "אתה בחור טוב". בחוגגים היו שי סבג השותף של ציון חזן מבעלי עידן 2000, מנכל הרשת בני גרינאפל, סמנכ"לית השיווק נועה בן אבו, מנכל ביג אשדוד בועז דריקס, סגן ראש עיריית אשדוד גבי כנפו, משה בן זקן, ז'אנו דגים, אילן אדרי, רותם ביטון ומכובדים אחרים מהעיר.

משפחת חזן | צילום תומר חי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך